تفاهم نامه اجرای طرح دستیار فناوری بین رییس دانشگاه پیام نور کردستان و رییس پارک علم و فناوری استان امضا شد.

رییس دانشگاه پیام نور کردستان امروز در مراسم امضای تفاهم نامه بین دانشگاه پیام نور کردستان و پارک علم و فناوری  گفت: فراهم کردن بستری برای تربیت نیروی متخصص و ایجاد اشتغال همواره یکی از دغدغه‌های ارگان‌ها و نهاد‌های مختلف در کشورما است.

یعقوب احمدی گفت: در این راستا یکی از برنامه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اجرای طرح دستیار فناوری به منظور هدایت هدفمند آموزه‌های دانشجویان و دانش آموختگان به سمت استفاده کاربردی و کسب تحربه عملی برای شکل گیری دانشگاه جامعه محور، پاسخگو و کارآفرین است.

او می گوید: ایجاد انگیزه و حس نشاط و القای تفکر آموزش پویا در دانشجویان به منظور تربیت نیروی متخصص از دیگر اهداف اجرایی این طرح است.

رییس دانشگاه پیام نور کردستان گفت: به منظور گسترش زمینه‌های همکاری مشترک و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در راستای اجرای طرح دستیار فناوری این تفاهم نامه بین این دانشگاه و پارک علم و فناوری استان منعقد می‌شود.

رییس پارک علم و فناوری کردستان هم در این مراسم گفت: علاوه بر ایجاد فرصت‌های شغلی برای دانشجویان و دانش آموختگان در واحد‌های فناور، تکمیل فرآیند تبدیل ایده به محصول و تسریع روند انتقال فناوری از اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.

حامد قادرزاده ایجاد زمینه‌های مشترک برای بهره مندی از توانمندی‌ها و خدمات متقابل پارک و دانشگاه و تقویت واحد‌ها و شرکت‌های دانش بنیان با تامین نیروی انسانی را از دیگر اهداف مدنظر در این تفاهم نامه ذکر کرد و گفت: پارک علم و فناوری استان براساس این تفاهم نامه متعهد برگزاری فراخوان طرح دستیار فناوری، برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی برای افراد معرفی شده و اجرا کردن فرآیند ثبت نام، حمایت و پشتیبانی مالی و اعتباری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.