فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیرو زمینی سپاه گفت: علما و سران طوایف سیستان و بلوچستان با ایجاد آگاهی ریشه درگیری‌های طایفه‌ای را بخشکانند.

نشست هم‌اندیشی سران طوایف و معتمدین شهرستان دلگان با سردار محمد کرمی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیرو زمینی سپاه ظهر امروز با موضوع "امنیت پایدار" در مسجد جامع "ولیعصر (عج) " این شهرستان برگزار شد.

سردار محمد کرمی  گفت: امنیت پایدار بدون توسعه اقتصادی، علمی و فرهنگی امکانپذیر نیست و از طرفی تا امنیت نباشد توسعه هم صورت نمی‌پذیرد؛ بنابراین همگان باید برای امنیت پایدار و توسعه منطقه تلاش کنند.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیرو زمینی سپاه بر وجود ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مختلف در شهرستان دلگان بر برنامه‌ریزی مسئولین و سران طوایف، علما، روحانیون و معتمدین نسبت به ایجاد اشتغال جوانان تاکید کرد و  گفت: همه سران طوایف باید نسبت به توسعه امنیت، اقتصاد و اشتغال، فرهنگ، علم و دانش طایفه خود احساس وظیفه کنند.

او به درگیری‌های طایفه‌ای در شهرستان دلگان گفت:درگیری‌های طایفه‌ای پذیرفتنی نیست و همه علما، روحانیون، معتمدین و سران طوایف باید در میدان باشند و با ایجاد آگاهی ریشه درگیری‌های طایفه‌ای را بخشکانند.

سردار کرمی گفت: امروز ایران اسلامی در کشور‌های دیگر امنیت برقرار می‌کند و در حوزه امنیت نمی‌شود تعارف کرد و اگر در طایفه‌ای از کسی خطایی سر بزند معتمدین و سران طوایف باید با آن برخورد کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار