رییس سازمان مدیریت آرامستان‌ها شهرداری شیراز از طرح نورپردازی گلزار شهدای دارالرحمه‌ی شیراز برای اولین بار به مساحت ۱۶۸۷۳ مترمربع خبر داد.

غلامرضا شریف گفت: توجه به ابعاد مختلف معنوی شهید و شهادت و مسئله فرهنگ ایثار، پشتوانه نظام جمهوری اسلامی ایران است و انقلاب اسلامی با داشتن چنین پشتوانه‎ای در هشت سال دفاع مقدس پیروز شد و اکنون ایران اسلامی به عنوان الگو و اسوه‎ای برای سایر کشور‌های جهان شده است.

او گفت: عزت، اقتدار، سربلندی و آزادگی انقلاب اسلامی ایران مدیون خون شهداست وشهدا متعلق به تمامی مردم ایران وهمه اقشار هستند.

رییس سازمان مدیریت آرامستان‌ها شهرداری شیراز گفت: فعالیت در راستای ترویج فرهنگ شهدا و ایثار سرمایه گذاری است.

او گفت: باید بهترین فعالیت‌ها و هزینه‌ها در این زمینه انجام شود و تاثیر شهدا در زندگی فردی و اجتماعی مردم باید نیازسنجی شود، و ارائه تاثیرات و نقش شهدا در زندگی افراد از مهمترین اهداف این فعالیت فرهنگی بوده که برای تمام آحاد جامعه پیام دارد.

شریف گفت: گلزار شهدای دارالرحمه شیراز حدود ۱۶۸۷۳ متر مربع مساحت دارد که طرح نورپردازی و عملیات بهسازی ورفع اشکالات روشنایی گلزار شهدا توسط نیرو‌های واحد اجرائی مدیریت آرامستان‌ها انجام شده وبه اتمام رسیده است.

او گفت: پیکر پاک و مطهر بالغ بر ۴۳۰۰ شهید در گلزار شهدای شهر شیراز مدفون است.

شریف گفت: باید از خداوند بخواهیم قدرت درک شهدا را به ما بدهد، روزگاری جوانان این مرز و بوم، برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و انسانی بدون هیچ توقع مادی جان خود را تقدیم کردند و ما باید ادامه‌دهنده راه آن‌ها باشیم.

او گفت: نباید مادران و همسران شهدای مدافعان حرم را فراموش کنیم چرا که امنیتی که اکنون شاهد آن هستیم از برکت خون شهدای مظلوم مدافع حرم است.

رییس سازمان مدیریت آرامستان‌ها شهرداری شیراز گفت: نسل جوان باید از سوابق شهدا آگاهی کافی داشته باشند و بدانند که نسل دوران دفاع مقدس در تاریخ جاودانه خواهند ماند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار