سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: ملی پوشان با بازی برابر تیم ملی کانادا محک جدی برای جام جهانی قطر می‌خورند.

اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال درباره بازی دوستانه برابر تیم ملی کانادا گفت: در حال حاضر کانادا با شرایطی که موجود است بهترین گزینه جهت آماده‌سازی تیم ملی برای جام جهانی به شمار می‌رود و محک جدی برای ملی پوشان است. در ادامه امیدواریم بتوانیم با تیم‌های دیگری هم بازی کنیم.

نخستین بازی دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان  برای آمادگی جهت حضور قدرتمندانه در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قرار است روز ۱۵ خرداد برابر تیم ملی کانادا در ونکوور برگزار شود.


بیشتر بخوانید


اسکوچیچ درباره دستیار‌های جدیدش گفت: در یکی، ۲ روز آینده درباره آن‌ها بیشتر صحبت خواهم کرد. قرار است با هماهنگی که انجام شده به کادر فنی اضافه شوند.

مدیران فدراسیون فوتبال قرار است با گزینه‌های مدنظر اسکوچیچ برای مربیگری تیم ملی فوتبال مذاکره کنند و با آن‌ها قرارداد منعقد کنند.  

سرمربی تیم ملی در مورد جلسه با استیلی گفت: موضوع جلسه درباره اردو‌های آینده تیم ملی بود. همچنین در این نشست در ارتباط با جزییات صحبت کردیم و نقطه نظرات دوستان را شنیدم تا بتوانیم برنامه درستی برای بازی‌ها و اردو‌های پیش‌رو داشته باشیم.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال بعد از بازگشت به ایران  امروز در جلسه با مسئولان فدراسیون فوتبال حاضر شد و نشستی با استیلی مدیر تیم ملی فوتبال برگزار کرد.  

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
ما با كشوري كه به حقوق بشر احترام نميگذارد مسابقه نميدهيم.
Iran (Islamic Republic of)
mosafer
۱۲:۲۴ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
زر نزن.حتی طالبان هم با ایران بازی نمیکنه
آخرین اخبار