معاون توسعه و تجارت سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : تولید مرغ روزانه بالای ۱۲۵ تُن بوده که امروز به ۵۶ تُن کاهش یافت و الان قیمت آن نزدیک به ۱۵ هزار تومان هم از نرخ مصوب پایین آمده است.

محمدرضا عباسی گفت : بحث هدفمندی برای چهار قلم تخم‌مرغ، مرغ، شیر و روغن اعمال شده و سایر کالا‌ها افزایش قیمتی نداشته است.

به گفته معاون توسعه و تجارت سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گوشت قرمز تغییر قیمتی نداشته است، ۲۰ ماشین در سطح شهر به قیمت هر کیلو ۱۰۰ هزار تومان گوشت منجمد توزیع می‌کند.

با همکاری اتحادیه‌ها برنامه‌ریزی شده روزی ۲۰۰ گوسفند و ۴۰ گوساله در کشتارگاه‌ها ذبح و در سطح قصابی‌ها توزیع می‌شود که خوشبختانه امروز ۵۰ تُن گوشت گوساله و ۳۰ تُن گوشت گوسفند ذبح شد.

بازرسان جهاد کشاورزی امروز صبح (دوشنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه) با حضور در میدان دام استان بر خرید و فروش دام زنده بازرسی و نظارت کردند و قیمت گوسفند زنده را ۷۵ هزار تومان و گوساله زنده را ۷۰ هزار تومان تعیین کردند.

آخرین قیمت تعیین شده برای گوشت مخلوط گوسفند ۱۶۵ هزار، گوساله ۱۵۰ هزار تومان و نرمه گوساله ۱۸۰ هزار تومان است در حد پنج درصد قیمت گوشت قرمز با توجه به افزایش قیمت نهاده‌های ذرت، افزایش یافته است.

در حال حاضر کمبود مرغی در سطح استان نداریم، تولید مرغ روزانه بالای ۱۲۵ تُن بوده که امروز به ۵۶ تُن کاهش یافت و الان قیمت آن نزدیک به ۱۵ هزار تومان از نرخ مصوب پایین آمده، البته قیمت‌ها همچنان بنا بر عرضه و تقاضا رو به کاهش است.

یک‌هزار و ۱۰۰ نانوایی در سطح شهرستان کرمانشاه داریم که تعدادی از آرد یارانه نوع یک و تعدادی از یارانه نوع ۲ استفاده می‌کنند.

ساعت کاری نانوایی‌ها از ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۹ است و تا پایان سال هم افزایش قیمت نان نخواهیم داشت در غیر این صورت مردم اطلاع‌رسانی کنند.

روزانه به طور میانگین ۱۲۰ تن گوشت مرغ در استان مصرف می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه روزانه به طور میانگین ۱۲۰ تن گوشت مرغ در استان مصرف می‌شود، گفت: هم اکنون روزانه ۱۲۰ تن مرغ در کرمانشاه توزیع می‌شود و برای تامین این کالای اساسی با هیچ مشکلی مواجه نیستیم.

شهریار قاسمی گفت: در استان کرمانشاه از ذخیره خوبی برای عرضه گوشت مرغ در بازار برخوردار هستیم.

در استان کرمانشاه علاوه بر توزیع روزانه ۱۲۰ تن گوشت مرغ، حدود ۲۰ تن ذخیره سازی می‌شود.

در استان کرمانشاه در زمینه هیچ یک از کالا‌های اساسی با کمبود مواجهه نیستیم و ذخیره این کالا‌ها به اندازه کافی در انبار‌ها موجود است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.