ملوان قهرمان لیگ برتر کایاک دونفره شد

مرحله سوم لیگ برتر آب‌های آرام بانوان و آقایان به میزبانی دریاچه آزادی و قهرمانی ملوان به جایگاه نخست این دور، ادامه پیدا کرد.

هفته سوم لیگ برتر آب‌های آرام به میزبانی دریاچه مجموعه آزادی تهران در بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

به گزارش فدراسیون قایقرانی،  باشگاه‌ها در بخش بانوان در مواد کایاک انفرادی ۲۰۰متر، کایاک انفرادی ۵۰۰متر، کایاک دونفره ۵۰۰متر، کانوی انفرادی ۲۰۰متر، کانوی انفرادی ۵۰۰متر، کانوی دونفره ۵۰۰متر و مسابقه امدادی (۴در۲۰۰متر) و در بخش آقایان تیم‌ها در مواد کایاک انفرادی ۱۰۰۰متر، کایاک انفرادی ۵۰۰متر، کایاک دونفره ۵۰۰متر، کایاک چهارنفره ۵۰۰متر، کانوی انفرادی ۱۰۰۰متر، کانوی انفرادی ۵۰۰ متر، کانوی دونفره ۵۰۰متر و مسابقه امدادی (۴در۲۰۰متر) با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

تیم‌های صنایع هرمزگان، بحر و بر گستر، اطلس تجارت، میداف و مقاومت در بخش بانوان و باشگاه‌های ملوان نداجا، دانشگاه آزاد، مقاومت، عقاب میداف و اطلس تجارت در بخش آقایان لیگ برتر آب‌های آرام به رقابت باهم خواهند پرداخت.

در ادامه رقابت‌های تیمی مسافت ۵۰۰ متر انجام شد.

در کایاک دونفره ۵۰۰ متر آقایان علی آقامیرزایی و پیمان قویدل از ملوان نداجا با زمان ۱:۴۳.۱۱ دقیقه اول، فربد کیانی و امیررضا برزگر از عقاب با زمان ۱:۴۵.۳۲ دقیقه دوم و ابوالفضل درجزی و عباس حسینی از دانشگاه آزاد با زمان ۱:۴۵.۵۶ دقیقه سوم شدند.

در کانوی دونفره ۵۰۰ متر آقایان عادل مجللی و شاهو ناصری از دانشگاه آزاد با زمان ۱:۵۳.۷۶ دقیقه، محمدنبی رضایی و کیا اسکندانی از ملوان نداجا با زامن ۱:۵۷.۳۹ دقیقه و عرفان رجبی و سهیل بیاتی از اطلس تجارت با زمان ۲:۴۰.۷۷ دقیقه اول تا سوم شدند.

در کایاک دونفره ۵۰۰ متر بانوان مهسا آذری و ارشین رضانژاد از میداف با زمان ۱:۵۸.۹۵ دقیقه اول، سارا کاظمی و هدیه کاظمی از صنایع هرمزگان با زمان ۲:۰۲.۱۰ دقیقه دوم و تانیا کارگرپور و سارا حسینی از بحروبر گستر با زمان ۲:۰۴.۸۷ دقیقه سوم شدند.

در کانوی دونفره ۵۰۰ متر بانوان پریسا محمدزاده و شیما داناپور از از صنایع هرمزگان با زمان ۲:۱۴۰.۸۰ دقیقه، هدیه خیرآبادی و زهرا مطهر از بحروبر گستر با زمان ۲:۱۵.۰۸ دقیقه و زیبا سماک‌حرفه و پریا قریشی از مقاومت با زمان ۲:۲۸.۰۷ دقیقه اول تا سوم شدند.

در کایاک چهارنفره ۵۰۰ متر آقایان تیم ملوان نداجا با ترکیب امیر آقامیرزایی، علی آقامیرزایی، علی محمدزاده و پیمان قویدل با زمان ۱:۲۹.۶۸ دقیقه اول شد، تیم دانشگاه آزاد با ترکیب پوریا شریفی، سپهر ساعتچی، ابوالفضل درجزی و صادق زمانی با زمان ۱:۳۰.۰۶ دقیقه در رده دوم قرار گرفت و تیم عقاب با ترکیب فربد کیانی، امیررضا برزگر، علیرضا جهان‌نما و علیرضا خمسه با زمان ۱:۴۰.۱۴ دقیقه جایگاه سوم را از آن خود کرد.

این رقابت‌ها با برگزاری مسابقات مسافت ۲۰۰ متر در دریاچه آزادی در جریان است.


بیشتر بخوانید 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار