مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: سال گذشته ۲ هزار و ۴۵۷ دریچه آب و فاضلاب به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در استان توسط افراد سودجو سرقت شد.

محمد فرهاد گفت: در استان کردستان حدود ۳۷ هزار دریچه آب و فاضلاب وجود دارد، که سال گذشته ۲ هزار و ۴۵۷ فقره دریچه آب و فاضلاب به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در استان توسط افراد سودجو به سرقت رفت.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: سرقت دریچه‌ها منحصر به شرکت آب و فاضلاب نیست و شرکت‌های خدمات‌رسان دیگر هم با این مشکل مواجه هستند.

او می گوید: سرقت این دریچه‌ها علاوه بر تحمیل زیان مالی به شرکت، موجب به خطر افتادن جان شهروندان می‌شود و به همین دلیل لازم است عزمی جدی و حساسیت ویژه‌ای بین تمامی دستگاه‌ها با مشارکت شهروندان و رسانه‌ها برای جلوگیری از این مسئله ایجاد شود تا فردی اجازه تعرض به اموال و تاسیسات عمومی به خود ندهد.

 فرهاد به برگزاری جلسات با نیروی انتظامی و دادستانی برای همکاری بیشتر در جهت پیشگیری این سرقت‌ها اشاره کرد و گفت: با شرکت‌های دانش بنیان هم صحبت کردیم که دریچه‌هایی طراحی کنند تا افراد سودجو انگیزه‌ای برای سرقت این دریچه‌ها نداشته‌باشند و بتوان مانع از این کار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.