معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات اجرایی ساخت ۱۵۲ واحد مسکونی در شهر لردگان آغاز شده است.

مرتضی رفیعی گفت: در طرح نهضت ملی مسکن ۹۳۰ متقاضی تأیید نهایی شده‌اند که تا چند ماه آینده، راه و شهرسازی استان زمین مورد نیاز را تأمین می‌کند.

در شهر‌های آلونی و سردشت مشکل تأمین زمین داریم که اقدامات نهایی برای برطرف کردن آن در دست اقدام است.

اکنون یک هزار و ۶۲۰ متقاضی مسکن طرح نهضت ملی در شهر بروجن تأیید نهایی و زمین مورد نظر نیز فراهم شده است که به زودی ساخت و ساز آغاز می‌شود.

در شهر بن ۲۲۰ متقاضی تأیید نهایی و برای افتتاح حساب به بانک معرفی شده‌اند و در طرح اقدام ملی برای ساخت ۱۵۶ واحد مسکونی زمین تخصیص داده شده و در حال گروه‌بندی ساخت هستیم.


بیشتر بخوانید


حدود ۶۰۰ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در فرخشهر تأیید نهایی و برای واریز وجه به بانک معرفی شده‌اند.

کار ساخت ۷۷ واحد مسکن ملی فرخشهر از چندماه پیش آغاز شده و مشکل انتقال تأسیسات از زمین ۲۳ واحد دیگر انجام شده که در هفته جاری عملیات عمرانی ساخت آن‌ها نیز آغاز می‌شود.

ساخت واحد‌های مسکونی مسکن ملی و نهضت ملی مسکن در ۴۲ شهر استان به عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است، اما وظیفه تأمین زمین با راه و شهرسازی استان است.

اتمام عملیات ساخت واحد‌ها با توجه به آورده متقاضی و پرداخت تسهیلات است و از حالا نمی‌توان گفت قیمت تمام شده هر واحد مسکونی به چه میزان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار