رئیس کل دادگستری کردستان از دستگیری ۲۰ فرد متخلف در عرصه ساخت و ساز غیر مجاز در سنندج خبر داد.

حجت الاسلام سید حسین حسینی گفت: ۱۰ نفر از کارکنان شهرداری سنندج و ۱۰ نفر نیز از دلالان ساخت و ساز‌های غیرمجاز بودند  با ورود جدی دادستانی مرکز استان در عرصه ساخت و ساز غیرمجاز دستگیر شدند.

 رئیس کل دادگستری کردستان  گفت: با ورود جدی دادستانی مرکز استان و به صورت علی الرأس و مستقیم در تاریخ ۲۲ اردیبهشت سال جاری تعداد ۲۰ نفر از این افراد که به طور سازمان یافته مبادرت به تصرف اراضی ملی، دولتی و وقفی و به تبع آن تشکیل شبکه کلاهبرداری، رشاء و ارتشاء نموده بودند در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

به گفته او یک نفر از این متهمین متواری است که به زودی دستگیر خواهد شد.

حسینی گفت: این اقدام در راستای تأکیدات مکرر دستگاه قضائی استان بر برخورد جدی و قاطع با زمین خواری و سو استفاده از بیت المال صورت گرفته است و پیش بینی این است که تعداد این افراد در آینده نزدیک به ۳۵ نفر برسد.

 رئیس کل دادگستری کردستان گفت: دادستانی مرکز استان کردستان حسب پیگیری‌های جدی صورت گرفته مشخصات افراد متخلف دیگری را نیز استخراج کرده و طی دستور قضائی به اداره کل اطلاعات اعلام نموده است و طی روز‌های آینده نتیجه این اقدامات اعلام خواهد شد.

او می گوید: برخورد با دست اندازی به اراضی ملی، منابع طبیعی، ساخت و ساز‌های غیرمجاز و جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز از راهبرد‌های مهم دادگستری کردستان است و با افرادی که به صورت غیر قانونی و بدون هرگونه دلیل اثبات مالکیت، نسبت به تصرفات غیرمجاز اقدام کنند، برخورد شده و از تصرفات غیر قانونی آن‌ها جلوگیری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.