رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت اداره کل آموزش و پرورش کردستان گفت: امتحانات نوبت دوم (خرداد ماه ۱۴۰۱) دانش آموزان در تمام مقاطع تحصیلی بصورت حضوری برگزار می‌شود.

طالب رستمی گفت: امتحانات از اول تا ۲۸ خرداد ادامه خواهد داشت، همچنین سلامت امتحانات و سلامت عوامل آموزشی شعار سال تحصیلی ۱۴۰۱ است.

او گفت: براساس برنامه ریزی امتحانات دوره ابتدایی باید از اول خرداد شروع و در ۱۰ خرداد پایان یابد، و در پایه‌های اول تا سوم ابتدائی علاوه بر ابزار‌ها و شیوه‌های ارزشیای کیفی، در دو درس فارسی و ریاضی امتحان کتبی گرفته می‌شود، اما در پایه‌های چهارم و پنجم علاوه بر فارسی و ریاضی امتحان درس علوم نیز کتبی برگزار می‌شود.

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت اداره کل آموزش و پرورش کردستان می گوید: امتحانات پایه ششم ابتدائی در کلیه مدارس بصورت کتبی و هماهنگ منطقه‌ای با سوالات یکسان در زمان اعلام شده اجرا می‌شود.

رستمی گفت: در دوره متوسطه اول، امتحانات از یکم خردادماه شروع و تا ۱۹ خرداد ادامه دارد و و امتحان پایه‌های هفتم و هشتم بصورت داخلی و مدرسه‌ای و پایه نهم بصورت هماهنگ استانی باسوالات و برنامه یکسان برگزار می‌شود.

به گفته او در دوره متوسطه دوم، ارزشیابی در کلیه پایه‌ها و کلیه مدارس متوسطه نظری و فنی و حرفه‌ای از اول خرداد آغاز و تا۲۴ این ماه ادامه دارد، همینطور  امتحانات پایه‌های دهم و یازدهم بصورت داخلی و مدرسه‌ای و پایه دوازدهم بصورت نهایی و کشوری اجرا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.