معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: استان عقب ماندگی زیرساختی دارد که جبران آن نیازمند کار جهادی و تلاش شبانه روزی است.

احمدرضا دالوند گفت: لرستان در بحث زیرساختی دارای عقب افتادگی مضاعف است که باید برای جبران آن تلاش کنیم.

وی با اشاه به مشکلات آبی لرستان با وجود منابع بسیار بیان کرد: ۱۲.۵ میلیارد متر مکعب رواناب از استان خارج می‌شود که اگر سد‌ها و شبکه‌های آبی در گذشته احداث می‌شد اکنون مشکلات کمتر بود.

وی با تاکید بر جلوگیری از کشت محصولات آبدوست گفت: لرستان در بحث اشتغال در رده‌های نخست بیکاری کشور می‌باشد هرچند طبق گزارش مرکز آمار ایران، پس از سفر رییس جمهور به دلیل اجرای مصوبات، آمار بهتر شده، اما تلاش شبانه روزی ضروری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با تقدیر از زحمات جمعیت هلال احمر گفت: مردم قدرشناس خدمات هستند و نیرو‌های جمعیت هلال احمر نیز صادقانه درحال خدمت رسانی و همواره در کنار اقشار مختلف هستند و برای اعتماد جامعه تلاش می‌کنند.

دالوند می گوید: حضور جمعیت هلال احمر در حوادث متعدد مانند زلزله، سیل، امداد جاده‌ای، امداد به حادثه دیدگان در ارتفاعات همچنین در دوران شیوع کرونا ستودنی است که آموزش و تربیت نیروی‌های متخصص در این جمعیت ضروری است و در زمینه‌های مختلف باید از ظرفیت خیران استفاده شود.

طی حکمی از سوی رییس جمعیت هلال احمر کشور محمد قدمی به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر لرستان منصوب شد.

قدمی ریاست جمعیت هلال احمر الیگودرز، بخشداری ززوماهرو، مشاوری، قائم مقامی و معاونت امداد و نجات مدیرعامل هلال احمر لرستان و ریاست شورای شهر شهرستان الیگودرز را در کارنامه خود دارد.

پیش از این صارم رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.