نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمن به واسطه امداد خداوند به جمهوری اسلامی ایران، همواره ناکام مانده است.

آیت الله عبادی در دیدار با مسئول دفتر و جمعی از کارکنان دفاتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به شبیخون دشمن گفت: گاهی این شبیخون به دلیل ایجاد ابهام دشمن در جامعه است و این شبیخون منحصر به فرهنگ نیست.

او گفت: دشمن در طول این چهل و چند سال که خودش بار‌ها گفته همه گزینه‌ها را روی میز دارد، اما به لطف خدا مأیوس مانده است؛ چون هر جایی کم آوردیم دست قدرت الهی آمده و به سینه نامحرم زده است.

آیت الله عبادی گفت: همان جریاناتی که شما در گذشته شنیدید که عده‌ای به خاطر پول بادآورده و عده‌ای به خاطر فقر دین را فراموش کردند، همه طرح دشمن و ناشی از کمبود بصیرت در جامعه است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: رسانه‌های دشمن برای صحنه سازی و دروغ سازی تلاش می‌کنند تا مخاطب نتواند واقعیت را تشخیص دهد و برخی که کند فهم هستند که هنوز مخاطب دشمنی می‌شوند که ده‌ها سال است هر روز دروغ پراکنی کرده است.

او گفت: علاج این همه خطرات و درد‌ها داشتن بصیرت برای تشخیص خود و تبیین برای دیگران است.

آیت الله عبادی گفت: امروز مسئله بصیرت و جهاد تبیین بسیار ضرورت دارد، چون شکست دشمن در همه صحنه‌های قطعی است و به این بخش تمرکز پیدا کرده و اگر به صورت هماهنگ با بصیرت کافی و تحلیل درست این روشنگری توسعه پیدا کند و در معادله‌ای پیروز را رقم بزند دشمن برای همیشه شکست خواهد خورد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: همه خیرات و برکات در سایه پیروزی حق است؛ در حدیث پیامبر (ص) در سفر امام علی (ع) به یمن فرمود: «اى على! اگر خداوند به دستان تو انسانى را هدایت کند، از آنچه خورشید بر آن تابیده براى تو بهتر است.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.