مدیر امور توزیع برق شهرستان نیکشهر گفت: طی اقدامات عملیاتی انجام شده توسط پرسنل امور برق این شهرستان بیش از ۱۲ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۱۴ کیلومتر شبکه فشار ضعیف، سال گذشته در این منطقه احداث شد.

 روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان  ؛  اله بخش بلوچی گفت: این میزان احداث شبکه به جهت توسعه، اصلاح و تأمین برق مطمئن و پایدار مردم این منطقه، با اعتبار ۸۵ میلیارد ریال انجام شده است.

او  به تبدیل ۲۵ کیلومتر شبکه سیمی برق این شهرستان به کابل خودنگهدار اشاره کرد و گفت: ۱۳ کیلومتر شبکه سیمی در سال ۱۴۰۰ و ۱۲ کیلومتر شبکه سیمی در سال ۱۳۹۹ به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

مدیر امور برق شهرستان نیکشهر گفت: اعتبار هزینه شده برای این میزان تبدیل شبکه، حدود ۶۰ میلیارد ریال بوده است  و امسال  برنامه تبدیل ۲۰ کیلومتر شبکه برق در دستور کار این امور قرار دارد.

او  به سایر اقدامات شاخص این شرکت در سال گذشته اشاره کرد و گفت:نصب و تعویض هزار و ۷۹۰ کنتور برق، اصلاح ۱۷۰ اصله تیر برق، احداث ۵۰۰ متر شبکه روشنایی، اصلاح ۷۰۰ مورد خاموشی روشنایی معابر، جابه جایی ۱۶ دستگاه ترانس فول بار و کم بار اورلود، تعویض هزار و ۲۰۰ مقره، نصب ۴۲ سری کت اوت و جمع آوری سه هزار و ۴۱۰ انشعاب غیر مجاز از جمله اقدامات مهم انجام شده این امور در سال گذشته است.

بلوچی  گفت: اعتبار هزینه شده برای انجام این تعداد پروژه حدود ۷۹ میلیارد ریال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار