معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: اهمیت میزبانی رقابت‌های بوکس بزرگسالان کشور فراملی است و ارزش‌گذاری برای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مثبت و ناب این استان مرزی خواهد بود.

 روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، رحمدل بامری در نشست تخصصی در خصوص برگزاری "میزبانی بوکس بزرگسالان کشور گفت:حدود ۵۰۰ نفر شرکت کننده ، کادر فنی و داوران در استان حضور پیدا می‌کنند و این فرصت مناسبی جهت معرفی جاذبه ها و فرهنگ منطقه است و برای رسیدن به این هدف تمامی دستگاه های اجرایی باید همکاری کنند و پای کار بیایند.

او گفت: تعامل، همکاری و حمایت‌های مضاعف و جهادی تمام دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان را می‌طلبد که با استفاده بهینه از این میزبانی ملی، چهره واقعی و مثبت استان را به تصویر بکشیم.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: از طریق این رویداد ملی و مهم می‌توانیم به همه کشور ثابت کنیم که این استان از امن‌ترین نقاط کشور محسوب می‌شود و این میزبانی بهترین فرصت است.

او گفت: تشکیل کمیته‌های مختلف با مدیریت قوی، این امکان را ایجاد خواهد کرد که در کنار این میزبانی ارزشمند، اهداف مهمتری را نیز در راستای توسعه سیستان و بلوچستان رقم بزنیم.

بامری گفت: معرفی ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان در حوزه‌های مختلف از فضای گردشگری و صنایع دستی و پروژه‌های مهم عمرانی گرفته تا توانمندی هنرهای ناب زنان و مردان این سرزمین، فرصت طلایی در جهت بهره‌مندی از شبکه‌های سه و ورزش سیمای جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

او گفت: با اهدای صنایع دستی بی‌نظیر و هدایای فرهنگی به ورزشکاران و مهمانان ملی، استفاده بهینه جهت معرفی شاخص‌ها و ظرفیت‌های ناب سیستان و بلوچستان داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان نیز در این نشست، آماری از افتخارات کسب شده توسط ورزشکاران استان در هفته گذشته ارائه کرد و گفت: رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور بزرگسالان و انتخابی تیم ملی از تاریخ ۲۶ اردیبهشت تا سوم خرداد ماه به میزبانی زاهدان در مجموعه ورزشی امام علی(ع) برگزار می شود.

ادهم کرد گفت:برگزاری چنین میزبانی هایی در سیستان و بلوچستان سبب کشف استعدادها و همچنین کسب تجربه ورزشکاران استان جهت حضور در رقابت‌های جهانی و آسیایی می شود.

او گفت:برای اینکه این میزبانی به بهترین شکل ممکن انجام شود تقسیم کار صورت گرفته و وظایف هر دستگاه مشخص شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار