آب جاری شده مشکل تازه بلوار ساحلی خرمشهر + فیلم

بخشی از بلوار ساحلی خرمشهر دچار آب گرفتگی شده و تردد شهروندان را دشوار کرده است.

بلوار ساحلی خرمشهر که مشکلات زیادی از جمله نبود روشنایی ، نشست زمین و حتی نبود حصار و نا تمام ماندن پروژه آن پس از سالها داشت به تازگی با مشکل پس زدگی و به راه افتادن آب در بخشی از آن رو به رو شده و عبور شهروندان از آن نقطه را نیز مختل کرده است.

محمد عبادیان راد ، مدیر روابط عمومی آبفای خرمشهر گفت: این بخش از بلوار ساحلی کارون خرمشهر که دچار آبگرفتگی شده مربوط به پس زدگی فاضلاب نیست چرا که برای آن نقطه خطوط فاضلاب تعبیه نشده است و ممکن است مربوط به خط آبیاری فضای سبز باشد.

ایوب مطور، سرپرست سازمان فضای سبز شهرداری خرمشهر نیز با وجود تایید نبود خطوط فاضلاب در آن مکان گفت : خط آبیاری در آن نقطه وجود ندارد.

او این آب به راه افتاده را ناشی از فاضلاب تعبیه نشده جگرفروشان مقابل بلوار ساحلی خرمشهر اعلام کرد و گفت: بارها به همه آن فروشندگان اخطار داده شده که با مراجعه به شهرداری مجوز فروشگاه های خود و فعالیت در آن ها را دریافت کنند تا نسبت به ایجاد خطوط فاضلاب برای آن ها اقدام شود.

به گفته این مسئول در صورتی که این فروشندگان به این مسئله همچنان بی تفاوت بمانند از طریق دستگاه قضا بر علیه آن ها شکایت و برخورد قانونی می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.