آقای عبدالهی گفت: ۴۱۰ میلیارد ریال اضافه‌پرداخت مالیات و عوارض یک واحد تولیدی در شرق استان شناسایی و به منظور حمایت از تولید و رونق اقتصادی، به آن شرکت مسترد شد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: ۴۱۰ میلیارد ریال اضافه پرداخت مالیات و عوارض شرکت سیم و کابل مغان شاهرود در ۲ سال ۹۸ و ۱۴۰۰ از سوی سازمان امور مالیاتی این استان با پیگیری‌های دستگاه قضایی استان شناسایی شد.

آقای عبدالهی گفت: در راستای نظارت بر زنجیره تولید و حمایت و پشتیبانی جدی از شرکت‌های تولیدی، دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دستگاه قضایی استان سمنان مکلف شد تا ضمن برگزاری جلسات و بازدید‌های میدانی، شنونده دغدغه‌های صاحبان مشاغل و تولیدکنندگان باشد و به صورت جدی موانع تولید را بررسی و اقدام عاجل و قانونی در جهت گسترش عدل و تقویت بنیه اقتصادی آنان در حمایت از کارآفرینی و اشتغال را پیگیری کند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد سازمان امور مالیاتی استان سمنان در ۵ مرحله در سال‌های ۹۸ و ۱۴۰۰ اضافه دریافت مالیاتی و عوارض ارزش افزوده از آن شرکت داشت که با پیگیری‌های دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی در دستگاه قضایی این استان مبلغ ۴۱۰ میلیارد ریال اضافه پرداختی آن شرکت مسترد و با بازگشت این مبلغ بنیه اقتصادی آن شرکت احیاء شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.