فرماندار ویژه ملایر گفت: ۱۲۰ بازرس و ناظر در قالب ۶۰ گروه با لباس‌های یک شکل، حمایت قضایی و تعزیراتی و فراگیری آموزش‌های لازم، بربازار شهرستان نظارت دارند.

سلمان اسماعیلی دیشب در نشست هم‌اندیشی با اتحادیه‌ها، اصناف، بازارسان و ناظران در حوزه بازار شهرستان ملایرگفت: بازرسان و ناظران همراه کسبه و بازاریان هستند و با یک انضباط تشکیلاتی و رعایت مُرّ قانون به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

او گفت:اگر بنا است معیشت مردم را مدیریت و نان مردم را تامین کنیم و بازار آرامش داشته باشد، میدان‌دار اصلی، امین‌ترین، موثرترین و مورد اعتمادترین افراد، کسبه، بازاریان، اتحادیه‌ها و اصناف هستند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر کسبه گفت: بازاریان امین‌ترین افراد از قبل انقلاب، پس از پیروزی انقلاب و در عرصه‌هایی همچون دفاع مقدس بودند و  یکی از طلایی‌ترین و موفقیت‌های بزرگ کسبه و بازاریان ملایر در دوران مقابله با کرونا بود که همراهی وصف‌ناپذیری داشتند.

امروز صحنه دفاع از هویت بازار و سفره مردم است

اسماعیلی ادامه داد: یکی از صحنه‌های جدی که ما در تبیین، روشنگری و فائق آمدن بر چالش های ذهنی ایجاد شده برای جوانان، دفاع از هویت ایران، هویت بازار و سفره مردم است.

او گفت: آبروی ما به بازار گره خورده است و مردم هرگونه گرانفروشی، احتکار، قیمت و کیفیت نان را می‌بینند و این موارد روح مردم و جوانان را آزرده خاطر می‌کند.

فررماندار ویژه ملایر گفت: همه باید از مسئولان گرفته تا اتحادیه‌ها، بازرسان، ناظران، کسبه خرد و فروشگاه‌های زنحیره‌ای و اقشار مردم، پای کار بیایند و دولت را در اجرای  طرح اصلاح اقتصادی یاری کنند.

اسماعیلی با اشاره به موفقیت‌های ایران طی سال‌های پیروزی انقلاب در عرصه‌هایی همچون علوم نانو ، فناوری هسته‌ای، قدرت پهپادی، موشکی و نظامی، تاکید کرد: روزی صحنه دفاع از سلامت و امنیت بود، امروز صحنه دفاع از نان مردم است.

اجازه هیچ تحرکی را در بازار ملایر نمی‌دهیم

او  گفت: امروز دشمن اراده کرده تا دولت سیزدهم در تحقق این طرح عدالت‌محور زمین بخورد، اما ما اجازه نمی‌دهیم.

فرماندار ویژه ملایر گفت: هم اکنون شخصیتی فاضل در راس دولت است که با شجاعت و صداقت با مردم حرف می‌زند و من و شما باید دولت را یاری کنیم تا با اجرای این طرح، عدالت در کشور تحقق پیدا کند.

اسماعیلی گفت: مردم این ولنگاری در بازار را نمی‌پذیرند و ما از کسبه و بازاریان ملایر انتظار داریم که به راحتی بازار را مدیریت کنند، ما نیز در کنار آنها هستیم.

او گفت: برای دفاع از منافع و معیشت مردم، سیاست‌های دولت و حیثیت کسبه و بازاریان، چاره‌ای جز تشدید ۲۰ برابری بازرسی‌ها از بازار را نداشتیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت: ما اجازه نمی‌دهیم افرادی با پوشش کسبه و بازاریان در بین اصناف ما نفوذ و مردم را بدبین کنند و با هماهنگی دادستان و تعزیرات حکومتی، برخورد جدی با این متخلفان در دستور کار قرار گرفته است.

 در این نشست هم‌اندیشی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان نیز حضور داشتند و ۱۲۰ ناظر و بازرس در قالب ۶۰ تیم نظارت‌های خود را از بازار ملایر آغاز کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار