سرپرست اکیپ راهداری وحدت سیستان ازاجرای عملیات‌۱۴کیلومتر روکش آسفالت درسطح محور‌های روستایی منطقه سیستان از ابتدای امسال تاکنون خبرداد.

رحمت نارویی گفت: از ابتدای امسال ۱۴کیلومتر روکش آسفالت در محور‌های روستایی حوزه سیستان به صورت امانی توسط دستگاه‌های ماشین آلات راهداری استان انجام شده است.

او گفت: راهداران این اکیپ با تمام توان و تجهیزات خودراجهت‌ایمن سازی و بهسازی محور‌های روستایی به کار گرفته اند تا ایمنی در مسیر‌ها ارتقا و تصادفات کاهش یابد.

سرپرست اکیپ راهداری وحدت سیستان گفت: از این رو به منظور تسهیل در امر ترددو افزایش ایمنی محور‌ها اجرای عملیات روکش آسفالت محور‌های روستایی فیروزه‌ای کوه خواجه، علی آبادجهانتیغ، اسلام آبادلوتک-دولت آباد، سنجرانی-ملکی، بالاخانه-ساختمان و واصلان - شیخ لنگی به اجرا درآمد.

سرپرست اکیپ راهداری وحدت سیستان و بلوچستان گفت: سایر محور‌های روستایی دارای اولویت منطقه سیستان نیز در اولویت برنامه‌های اکیپ برای اجرای عملیات روکش آسفالت قراردارد بطوری که پس از تخصیص قیر و مصالح در این زمینه اقدامات لازم انجام خواهد شد.

او در پایان با اشاره به اینکه راه روستایی یکی از مهمترین بخش‌های زیربنایی‌درتوسعه استان سیستان و بلوچستان محسوب می‌شود.

نارویی گفت: جاده‌ها از جمله اموال عمومی است که قانون گذار حفظ، حراست نگهداری، تعریض و هرگونه فعالیت‌های مرتبط با آن را به این اداره کل محول کرده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار