مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت:سرعت بخشی به پیشرفت فیزیکی پروژه‌های در دست اجرا یکی از اولویت‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان است.

علیرضا قاری‌قرآن در مورد نامگذاری سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری به نام «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» گفت: با تشکیل کارگروه‌های ویژه به منظور تحقق شعار امسال، در حوزه فعالیت اداره کل راه وشهرسازی اصفهان گام برمی داریم و در سایه تلاش و برنامه‌ریزی عملیات اجرایی تمامی پروژه‌ها را سرعت می‌بخشیم.

او همچنین سرعت بخشی به پیشرفت فیزیکی پروژه‌های در دست اجرا را یکی از اولویت‌های اداره‌کل برشمرد و گفت: تمامی پروژه‌ها  باید در بازه زمانی تعریف شده و با کیفیت مناسب به مرحله اجرا در آید.

از معاونت‌ها و روسای ادارات راه و شهرسازی استان اصفهان انتظار می‌رود نسبت به اولویت‌بندی امور اقدام کنند و با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و تمهیدات لازم، فرآیند‌هایی را تعیین تا در راستای تسهیل و تسریع سرعت اجرای طرح‌ها و خدمت رسانی به مردم اقدام شود.

به گفته قاری قرآن احصاء و هدفگذاری برنامه‌های سال جدید، داشتن چشم‌انداز و افق دید روشن در تدوین برنامه‌ها، احصاء مشکلات خاص که نیاز به تامین اعتبار دارند و تدوین و ارائه برنامه منظم نظارت بر امورات مختلف از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار داده شود.

او می‌گوید مسئولان هر حوزه در امورات کاری مرتبط و مجموعه اقدامات و فعالیت‌های خود، در راستای شفافیت کاری باید نهایت همکاری و هماهنگی را با ارگان‌های نظارتی داشته باشند چرا که شفافیت در کار‌ها سبب دقت مضاعف در کلیه امور می‌شود و بستر همفکری و همکاری در حل مسائل را فراهم می‌سازد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان به مبحث صرفه جویی و نگاه هوشمندانه به مصارف تاکید کرد و گفت: معاونین، روسا و تمامی کارکنان موظف‌اند جهت کاهش در هزینه‌های جاری مطابق آیین نامه‌ها عمل کنند و همت ویژه‌ای داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.