استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کالا‌های اساسی به وفور در سطح فروشگاه‌های استان توزیع شده و دولت در این طرح، درصدد توزیع عادلانه یارانه در کشور است.

آقای حیدری در حاشیه سرکشی از فروشگاه‌های چهارمحال و بختیاری گفت: کمبود برخی از کالا‌های اساسی در چند روز اخیر به‌علت افزایش تقاضا و قیمت، رفع شده و به وفور در سطح فروشگاه‌های عرضه کالا برای دسترسی مردم موجود است.

دولت درصدد توزیع عادلانه یارانه در کشور است چرا که این کار یک جراحی بزرگ برای نجات اقتصاد کشور به شمار می‌رود و در این اقتصاد بیمار، افراد محروم بهره کافی از یارانه نمی‌برند.


بیشتر بخوانید


تبعات چند نرخی بودن ارز در کشور موجب فساد می‌شد و دولت سیزدهم این اقدام را برای حمایت از محرومان انجام داد و جراحی درد‌هایی را نیز دارد، اما امیدواریم از این مرحله به‌خوبی عبور کنیم.

دشمنان در تلاش هستند تا از این جراحی بزرگ اقتصادی سوءاستفاده و از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و مردم را نگران کنند، دولتمردان در راستای تامین کالا در تلاش هستند، روزانه ستاد تنظیم بازار تشکیل خواهد شد.

برای نجات اقتصاد بیمار نیازمند همراهی مردم هستیم و بسیاری از دولت‌ها این ریسک را نپذیرفتند، اما دولت سیزدهم با شجاعت وارد عمل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار