دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از تداوم ممنوعیت اعطای مرخصی به زندانیان مربوط به جرائم تیراندازی در استان خبر داد و گفت : این افراد تا پایان دوران محکومیت خود حق مرخصی رفتن ندارند و باید همه این مدت را در زندان سپری کنند.

شهرام کرمی گفت : چندماهی است که قانون نبود اعطای مرخصی به زندانیانی که جرم آن‌ها تیراندازی و یا مشارکت در این اقدام بوده در استان اجرایی می‌شود که خوشبختانه نتایج خوبی هم داشته است.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه این دسته از افراد را می‌توان در زمره مجرمان خطرناکی قرار داد که با رفتار و اقدامات خود باعث ایجاد ناامنی در جامعه و رعب و وحشت میان مردم می‌شوند.

زندانیان مربوط به جرم تیراندازی و یا قاچاقچیان سلاح و مهمات تا پایان دوران محکومیت خود باید در زندان باشند و حق مرخصی رفتن نخواهند داشت.

در روز‌های اخیر تعداد زیادی از این افراد شناسایی و احضار شده اند و تذکرات و اخطار‌های لازم به آن‌ها داده شده است.

همه اعمال و رفتار این افراد به صورت دقیق تحت نظر قرار دارد و به آن‌ها اعلام شده چنانچه بخواهند مشکلی ایجاد و یا اقدامی در راستای ناامن کردن فضای شهر و جامعه انجام دهند، قاطعانه و بدون گذشت برخورد‌های لازم قضائی با آن‌ها صورت می‌گیرد.

اخیرا و در جریان درگیری‌هایی که در یکی از روستا‌های شهرستان کرمانشاه میان چند خانواده رخ داد پلیس توانست بسیار خوب موضوع را مدیریت و از دامن زدن به اختلافات جلوگیری کند که جای قدردانی دارد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.