جلسه بازنگری کتابچه مقررات مشترکان گاز طبیعی با هدف ویرایش و بررسی مجموعه مقررات و شرایط استفاده از گاز طبیعی برگزار شد.

علی‌اکبر میدان‌ شاهی مدیر عامل شرکت گاز فارس با ارایه پیشینه‌ای از صنعت انرژِی استان گفت: قدمت گاز استان فارس از پیشینه صنعت ملی گاز در کشور بالاتر است و این افتخار و مسئولیت بزرگی برای ما ایجاد می‌کند.

او گفت:  یکصد و ۱۰ شهر استان از نعمت گازرسانی برخوردار شده اند و ۶ شهر باقیمانده در دست اقدام بوده که این به معنای برخورداری ۹۹ درصد از جمعیت شهری و ۹۲ درصد روستایی از شبکه گاز است.

میدان  شاهی گفت: بیش از ۳۲ هزار و پانصد کیلومتر عملیات شبکه گذاری در سطح استان انجام شد که ۸۸۹ هزارعلمک گاز نصب شده و بیش از یک میلیون و ششصد و پنجاه هزار از مشترکان خدمات دریافت می‌کنند.

مدیر عامل شرکت گاز فارس گفت: از مجموع ۷۱۵۱ صنایع قابل گازرسانی تعداد ۵۷۴۰ مورد از شبکه گازرسانی برخوردار شده و عزم جدی برای گازدار شدن کامل صنایع استان تا ۱۸ ماه اینده وجود دارد.

او گفت:  از ۷۱ شهرک صنعتی موجود در استان تعداد ۴۶ مورد گازرسانی انجام شده و ۳ شهرک نیز در دست اجرا است.

میدان‌شاهی گفت: تعداد جایگاه‌های CNG در سطح استان ۱۴۱ مورد است که ۱۳۴ جایگاه از نعمت گازرسانی برخوردار شده و ۴ جایگاه نیز در دست اجرا و ۳ جایگاه در دست طراحی است.

مدیر عامل شرکت گاز فارس گفت: کسب مقام نخست در جشنواره شهید رجایی در چند سال اخیر، کسب رتبه اول در زمینه ارزیابی سلامت اداری، کسب رتبه اول تا سوم در عملکرد شاخصه‌های گازرسانی، کسب رتبه اول در زمینه GIS،  ساخت اولین مرکز امداد مکانیزه در شیراز، راه اندازی گروه گشت برای اولین بار در سطح شهر و استفاده از سیستم بی سیم دیجیتال به شکل یکپارچه گوشه‌ای موفقیت‌های شرکت گاز استان فارس در سال‌های اخیر است.

او گفت: در حوزه مقاوم سازی و بلوک بندی طرح‌های شاخص و موثری اجرا می‌شوند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.