به اعتقاد سرمربی تیم منتخب کشتی آزاد تاجیکستان، امکانات کمپ‌های اردویی کشتی ایران، بیشتر و پیشرفته‌تر از روسیه و ترکیه است.

جمشید عبدالله اف سرمربی تیم منتخب تاجیکستان، امکانات و تجهیزات فراهم شده در خانه کشتی مجموعه شهید صدرزاده را ایده آل عنوان کرد و گفت: تا امروز در کمپ‌های زیادی در کشو‌های ترکیه، روسیه و ... اردو داشته‌ایم، اما هیچ کدام از آن‌ها امکانات پیشرفته مجموعه‌های کشتی ایران را نداشته‌اند و در اینجا همه چیز از امکانات تمرینی، اقامتی و تغذیه در شکل خوبی برای ما فراهم شده است که جای تشکر و قدردانی از مدیریت فدراسیون کشتی ایران را دارد.

در راستای همکاری‌های مشترک فدراسیون کشتی تاجیکستان و ایران دو کشتی گیر تاجیک پس از حضور در مسابقات بین المللی شهید هاشمی‌نژاد در بهشهر و جام بین‌المللی موحد در آمل، در تهران اردو زده اند.

عبدالله اف با تشکر از فدراسیون کشتی که بهترین امکانات را در اختیار کشتی گیران تاجیکستانی قرار داده است، گفت: در مدت این اردو از تجربیات کشتی آزاد ایران و سرمربی تیم پژمان درستکار استفاده می‌کنیم و تمرینات خوبی داشته ایم که می‌تواند به پیشرفت کشتی در تاجیکستان کمک کند.


بیشتر بخوانید 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار