رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال از انجام ۸۰ درصد از عملیات اجرایی حذف نقاط پرحادثه راه‌های خلخال خبر داد.

معروف خسروی از انجام ۸۰ درصد از عملیات اجرایی حذف نقاط پرحادثه راه‌های خلخال خبر داد و گفت: با اجرای این عملیات ضمن ارتقای ایمنی جاده برای مسافران عبوری شعاع دید نیز با حذف پیچ‌های تند افزایش یافته و احتمال وقوع حوداث در این مناطق پر حادثه جاده‌ای به حداقل رسیده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال در بازدید از محور خلخال-هشجین در راستای اجرای طرح ارتقای ایمنی راه‌های منطقه، طرح حذف نقاط پر حادثه، پیچ‌های خطرناک و برداشت سنگ‌های لرزان در راه‌های ارتباطی بین‌شهری و روستایی این شهرستان اجرا شد.

خسروی با بیان اینکه این طرح با استفاده از امکانات و ماشین‌آلات در اختیار راهداری این شهرستان اجرا شده گفت: ۱۰ نقطه پرحادثه و بسیار خطرناک در طول مسیر محور‌های ارتباطی حذف و این مسیر‌ها برای سهولت تردد خودرویی اصلاح شد.

او با بیان اینکه چند نقطه پرحادثه در مسیر ارتباطی جاده قدیم خلخال - کوثر و چند پیچ خطرناک در راه خلخال شاهرود حذف شده گفت: سنگ‌های لرزان و در معرض سقوط به داخل جاده محورخلخال - هشجین از اطراف جاده برداشت و داخل پل‌های مسیر خلخال – کوثر که در معرض خطر سیل‌گرفتگی بود پاکسازی شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.