مدیر کل دامپزشکی استان گفت: با توجه به سیاست گذاری جدید سازمان دامپزشکی کشور حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی هیچ تأثیری بر قیمت دارو، واکسن و موادبیولوژیک در حوزه دامپزشکی نخواهد داشت .

مدیر کل دامپزشکی استان گفت: با توجه به سیاست گذاری جدید سازمان دامپزشکی کشور  ارز ۴۲۰۰ تومانی هیچ تأثیری بر قیمت دارو، واکسن و موادبیولوژیک در حوزه دامپزشکی نخواهد داشت .

امید خلیل زاده می گوید: سیاستهای جدید سازمان دامپزشکی در جهت  دستیابی به هدف دولت از محل حذف ارز ترجیحی است بنابراین حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی هیچ تأثیری بر قیمت دارو، واکسن و موادبیولوژیک در حوزه دامپزشکی نخواهد داشت .:

او گفت:حذف جهت  کنترل بازار در خصوص این اقلام  با برنامه ریزی ای که  توسط سازمان دامپزشکی کشور صورت گرفته است  ارائه خدمات دامپزشکی در سطح استان توسط بخش‌های دولتی و خصوصی همچنان طبق  روال و برنامه‌های ریزی های انجام شده  ادامه دارد .

به گفته خلیل زاده  در بحث تأمین دارو و واکسن های مربوط به حوزه دامپزشکی  اکنون به اندازه کافی واکسن و دارو تولیدی در کشور وجود دارد و استان اذربایجان غربی  نیز در این خصوص نیز مشکلی ندارد.

او  با اشاره به اینکه مواد اولیه، دارو و واکسن به مقدار کافی توسط متولیان امر تأمین شده است، گفت: در حال حاضر تمامی عملیات  واکسیناسیون استراتژیک و غیر استراتژیک طبق برنامه و  پیش بینی های   انجام شده به مانند زمان  قبل از اجرای  این طرح و طبق روال  سال‌های گذشته در حال اجرا  می باشد.

خلیل زاده در پایان از تشکل های بخش خصوصی ، کلیه تولیدکنندگان و فعالان عرصه دامپزشکی  در خواست نمود  در اجرای این طرح ملی همکاری لازم را داشته باشند تا با تعامل و همفکری شاهد اجرای موفق این طرح باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.