شهردار منطقه هفت گفت: با توجه به اهمیت زیباسازی ورودی‌های شهر و با توجه به وضعیت نامناسب آسفالت روبروی پلیس راه شیراز- فسا در جهت زیبا سازی و ساماندهی ورودی شرقی شیراز عملیات آرام سازی این محور در حال انجام است.

اکبری در بازدید از پروژه آرام سازی پلیس راه شیراز-فسا که به همراه موسوی معاون فنی وعمرانی انجام گرفت، افزود: ورودی‌های اصلی شهر معرف هویت، فرهنگ و ساختار اجتماعی آن شهر برای مسافران است و باید به بهترین نحو ممکن ساماندهی شوند.

او گفت: با توجه به اینکه وضعیت آسفالت روبروی پلیس راه شیراز- فسا به دلیل ترمز گرفتن و مکث خودرو‌ها در این مسیر نامناسب شده است با کارشناسی‌های انجام گرفته عملیات آرام سازی این مسیر با بتن ریزی و مصالح سخت ترکیبی از بتن و سنگ در حال اجراست.

اجرای دیوار نگاره فرصت الدوله شیرازی

شهردار منطقه هفت گفت: دیوارنگاره آثار و زندگی نامه فرصت الدوله شیرازی در ضلع شمال شرقی میدان فرصت اجرا شد.

به گفته اکبری، شهر شیراز مفاخر و مشاهیر بزرگ در حوزه های ادبی، فلسفی و سایر حوزه ها دارد و برای معرفی این چهره ها می توان از هنر دیوارنگاری بهره لازم ببریم.

او گفت: یکی از میادین و خیابان های سطح منطقه هفت با نام فرصت الدوله شیرازی است که به منظور معرفی بیشتر این چهره فاخر که شاعر، نویسنده، نقاش، ادیب و موسیقی دان در دوره قاجاریه بوده است که با اجرای هنر دیوارنگاری ،زندگی نامه، آثار و برخی از اشعار وی در ضلع شمال شرقی میدان فرصت به تصویر کشیده شد.

اکبری گفت: اجرای نقاشی دیواری علاوه بر زیبا سازی محیط شهری بر نشاط، شادابی روح و روان شهروندان نیز تاثیر خواهد داشت و می توان با اجرای موضوعات متفاوت زیبایی های خاصی بر جداره های اصلی شهر ایجاد کرد.

گفتنی است دیوارنگاری فرصت الدوله شیرازی در ضلع شمال شرقی میدان فرصت به متراژ ۱۸۷ متر مربع توسط یاسین حسینی از هنرمندان شیرازی اجرا شد.

اجرای عملیات آرام سازی پلیس راه شیراز- فسا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار