سرپرست فرمانداری مهاباد گفت: طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها در راستای حمایت از اقشار ضعیف و ارتقای قدرت خرید مردم به مرحله اجرا در آمده است.

امیر قادری گفت: دولت با پرداخت مسقیم یارانه به مردم بویژه اقشار متوسط و ضعیف جامعه بدنبال توزیع عادلانه،  افزایش قدرت خرید است که این اقدام مصرف کننده واقعی را منتفع می‌سازد.

وی گفت: از مردم انتظار داریم در اجرای صحیح این طرح همکاری لازم را با متولیان امور داشته باشند، ذخایر انبار‌های شهرستان از وجود کالا‌های اساسی پُر است و هیچ گونه کمبودی در تامین اقلام اساسی مورد نیاز مردم وجود ندارد.

سرپرست فرمانداری مهاباد گفت: اجرای طرح مردمی سازی توزیع عادلانه یارانه‌ها، همکاری و هم افزایی همه دستگاه‌ها و همراهی مردم را می‌طلبد، شهروندان در شرایط کنونی باید از رفتار‌های هیجانی خودداری و به مانند روز‌های گذشته به اندازه و در حد مصرف عادی خود مایحتاج شان را تامین کنند.

قادری گفت: آزاد کردن یارانه‌ها در سایر کشور‌های جهان تجربه موفقی داشته است، در اجرای هر طرح، نواقصی هست که در روز‌های اول قابل اغماض است، ولی امیدواریم با همکاری مردم شاهد بهتر شدن وضعیت معیشتی آن‌ها باشیم.

وی اصلاح ارز ترجیحی را ضرورتی اجتناب ناپذیر برای کشور دانست و گفت: در قالب اجرای این طرح، دولت شرایط را برای بررسی دوباره افراد واجد شرایطی که تاکنون یارانه دریافت نکرده‌اند فراهم کرده تا در صورت اثبات شرایط احراز، این یارانه‌ها را دریافت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.