سامانه پاسخگویی به شکایات اموزش و پرورش به ادرس shekayat.medu.ir قابل دسترس برای همه مخاطبان و ذی نفعان تعلیم و تربیت است و افراد می‌توانند شکایات خود را در این سامانه ثبت کنند.

معاون پاسخگویی به شکایات اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش در شیراز گفت: یکی از ماموریت‌های اصلی حوزه ما پاسخگویی به شکایات است که مشتمل بر یک سری از فرایند‌هایی است که باید منجر به پاسخ دادن به شکایات واصله منطبق بر قوانین و مقررات عمومی و اختصاصی اموزش و پرورش است.

محمد نصیریان گفت: در این گردهمایی با شعار پاسخگویی، نظارت و تعالی سازمانی برای ایران قوی در خدمت همکاران هستیم.

او گفت: می‌خواهیم با مشارکت فکری و به اشتراک گذاشتن تجربیات ارزنده و سازنده همکاران حوزه ارزیابی عملکر و پاسخگویی به شکایات کارگاهی آموزشی و مهارتی داشته باشیم.

معاون پاسخگویی به شکایات اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: سامانه پاسخگویی به شکایات اموزش و پرورش به ادرس shekayat.medu.ir قابل دسترس برای همه مخاطبان و ذی نفعان تعلیم و تربیت است که همه افراد می‌توانند شکایات خود را در این سامانه ثبت کنند.

نصیریان گفت: ظرف ۴۸ ساعت بررسی اولیه از شکایات افراد صورت می‌پذیرد و ظرف ۷ روز کاری پاسخ شکایات را به شاکی از طریق همین سامانه اعلام میشود.

او گفت: شاکی می‌تواند هر گونه اعتراضی به نتیجه شکایت دارد را در همین سامانه ثبت کند و پاسخ دوم را ادارت کل به شاکی اعلام می‌کنند و درصورت اعتراض مجدد اداره کل ارزیابی عملکرد وزارت اموزش و پرورش شکایت را پی گیری و پاسخ خواهد داد.

معاون پاسخگویی به شکایات اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: شکایت و درخواست‌های مردمی از طریق سامانه سامد نیز قابل پی گیری است که افراد می‌توانند از این طریق شکایات خود را ثبت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
روژان
۰۰:۰۸ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
با سلام مدرسه حمزه و معلم پایه سوم که آقای میزبان هستن شکایت داریم. ایشون دانش آموزان را که درس میپرسن با مگس یا بلد نیستن رو به پای تخته آورده و به بچه های دیگر میگویند که آن ها را مسخره کنن. مدیر مدرسه هم هیج چیزی به ایشون نمیگویند. این آقای معلم امسال سال اول تدریس هستن. بچه ها همه از درس خوندن و نشستن در کلاس این آقا متنفر شدند
Iran (Islamic Republic of)
روشا رضایی
۱۴:۰۷ ۲۶ دی ۱۴۰۲
سلام خدمت وزیر محترم آموزش و پرورش
مادر روشا رضایی پایه پنجم مدرسه پروین در میدان امامت هستم.
بدون مقدمه خدمت شما عرض میکنم آسیبی که کرونا به بچه های ما وارد کرد آنقدر سمی و کارساز نبود که عوض کردن مدیر این مدرسه توسط شما انجام شد و آسیبی بسیار جدی به این بچه های معصوم وارد کرد.
اگر استعلام بگیرید متوجه می‌شوید که دختر من بسیار کوشا . باهوش و منضبط است اما در این سال تحصیلی و با این تدبیر نسنجیده در این چند ماه دوبار بیان کرده که من مدرسه نمیرم.....
افت شدید دخترم چشمگیره و هر چی ما تو خونه باهاش کار می‌کنیم به علت عدم رفتار مناسب معلم، بی فایده ست . خانم وران بسیار جوان و بسیار بی تجربه هستن و هیچ شناختی نسبت به بچه ها ندارن و یکی از دلایل این موضوع نبود پل ارتباطی بین اولیا و مربی میباشد.
ما باید پشت یک کوچه بایستیم تا بتونیم موقع ورود معلم کمی با ایشان صحبت کنیم که اون هم به دلیل کمبود وقت نتیجه ای نمیده
به نظر شما یک مدیر نباید گاه به گاه جلسه‌ای بذارن ؟؟؟؟؟
به نظر شما نباید بچه ای که تلاش می‌کنه کمی تشویق بشه؟؟؟؟
معلم خیلی رک و پوست کنده اعلام کرده که تر و خشک با هم میسوزن.... چرا باید با هم بسوزن؟؟؟؟؟
جناب وزیر لطفا لطفا لطفا لطفا رسیدگی بفرمایید
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۱۳ آبان ۱۴۰۲
سلام خسته نباشید ببخشید آذرباینجان غربی مهاباد روستای قم قلعه مدیرش اصلا با زبان خوب رفتار نمیکنه فحش بد میده بچه ها رو اذیت. میکنه با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ولید
۲۲:۲۱ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
سلام خدمت مسولین محترم
از اموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان شهر پلان نحوه عملکرداستخدام و پذیرش خرید خدمات گزارش دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۱۷ مهر ۱۴۰۱
میتونیم تمام حرفها و شکایاتی که داریم رو به صورت محرمانه و اینکه کسی فردا مارو باز خواست نکنه بنویسیم
و شما هم بدون نام رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۰۶ شهريور ۱۴۰۱
بازرسی و شکایات آموزش و پرورش چون از خود آموزش و پرورش هست هیچ اهمیتی به شکایت های مردم نمی دهند
خانه خواهرم ده متر تا مدرسه پویش ناحیه سه شیراز فاصله دارد مدیر مدرسه دختر خواهرم را ثبت نام نکرده و بازرسی و شکایت هم پشت مدیر را گرفته
Iran (Islamic Republic of)
وطن پرست
۰۹:۰۷ ۰۲ شهريور ۱۴۰۱
سلام ۲ماه پیش از مدیر مدرسه شهید کدخدایی آقای کبریایی منطقه ۱۱شهر تهران واقع در خیابان پاستور به دلیل برگزاری بدون مجوز مجمع غیر قانونی تعاونی مسکن منطقه ۱۱ شکایت کردیم ولی هیچ پیگیری و رسیدگی نشد.از طریق رسانه های عمومی پیگیری میکنیم.