مدیرکل دفتر هماهنگی و امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: کالاهای اساسی به حد لازم در بازار موجود است و از شهروندان استان اصفهان درخواست داریم که با اطمینان خاطر خرید و نظم بازار را رعایت کنند.

احسان شهیر امروز در جریان بازدید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای اصفهان گفت: اکنون آرامش خوبی در بازار استان پابرجاست، زیرا تمام اقلام کالا‌های اساسی با قیمت قدیم و جدید در حال عرضه به شهروندان است.

اقلامی همانند ماکارونی با برند‌های مختلف و قیمت جدید و قدیم و همچنین روغن در فروشگاه‌های استان موجود و با رعایت صف در حال عرضه به شهروندان است.

به گفته او تخم‌مرغ هم بیش از نیاز استان موجود است و آمادگی ارسال برای استان‌های دیگر وجود دارد.

امروز تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان باز هستند و کالا‌های اساسی با قیمت جدید و قدیم به شهروندان ارائه می‌شود.

شهیر می‌گوید ناظران و بازرسان مجموعه تعزیرات استان نیز در فروشگاه‌های بزرگ حضور دارند و اگر به ندرت کاسبی رعایت انصاف را نکرده باشد با او برخورد می‌کنند هرچند که کاسبان امین بسیاری هستند که در این شرایط رعایت حال مردم را می‌کننند.

مدیرکل دفتر هماهنگی و امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: شهروندان برای اعلام تخلفات احتمالی می‌توانند موارد را به سامانه ۱۲۴ و یا شماره ۱۳۵ تعزیرات حکومتی بمنظور پیگیری و برخورد با متخلفان اطلاع دهند.

به گفته او انتظار می‌رود که در این چند روز و تا زمانی که فضا آماده شود در عرضه و تقاضا با حمایت مردم و مسئولان، آرامش کنونی وجود داشته باشد.

اجرای طرح سیاست‌های ارزی از جمله اقدامات دولت در ادامه هدفمندی یارانه است که این موضوع نگرانی‌هایی را در سطح جامعه به همراه داشته و پیرو آن، دربرخی شهر‌ها صف‌هایی برای خرید روغن، مرغ، تخم مرغ و ماکارونی ایجاد شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار