نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: همه باید در تصمیمی که دولت درباره یارانه‌ها گرفته صبور و حامی باشند.

آیت الله محمدی لایینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری ضمن حمایت از تصمیم دولت بر هوشمند سازی یارانه ها، گفت: حذف یارانه اتفاق نیفتاده و همه باید در تصمیمی که دولت گرفته صبور و حامی باشند.

او می‌گوید: تعبیر حذف یارانه کاملا اشتباه است، چون صرفا یارانه‌ها به مسیر درست هدایت شده تا تعادل اقتصادی و عدالت در جامعه ایجاد شود.

به گفته آیت الله لایینی نبود واردکنندگان قابل اعتماد، انحراف در هزینه ارز ۴۲۰۰ تومانی، توزیع نامناسب کالا‌های اساسی خریداری شده از این ارز و واردات بی رویه به خاطر ارز‌های دو قیمتی بوده است و دولت در تصمیمی عاقلانه، روش توزیع یارانه‌ها را تغییر داد و یارانه از جیب واردکننده به مصرف کننده هدایت شد.

او می‌گوید: وظیفه مردم حمایت از تصمیمات مهم دولت و صبر آگاهانه است که به تایید سران قوا رسیده و رهبر معظم انقلاب چندی پیش فرمود که دولت راه سختی در پیش دارد که همراهی مردم را می‌طلبد.

به گفته آیت الله لائینی به مسئولان توصیه اکید دارم که بر نرخ و وضعیت توزیع کالا‌ها نظارت دقیق و برخورد جدی داشته باشند تا حق مردم تضییع نشود.

او افزود: مردم باید در فضای مجازی به هوش باشند که از دیدن ویدیو‌ها و پیام‌های منفی خودداری کنند و اگر خود این پیام‌ها را ناخودآگاه خواندند یا ویدیو‌ها را دیدند، هرگز این پیام‌های نابخردانه دشمنان را برای دیگری نفرستند تا ذهن‌ها را آلوده نکنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.