حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام گفت: مسئله هدفمند سازی یارانه‌ها به نفع مردم و گام بلند دولت به منظور اصلاحات اقتصادی در کشور است.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلای امام خمینی (ره) این شهر گفت: هدفمندسازی یارانه‌ها پیش از این در اختیار عده‌ای خاص قرار داشت و اقتصاد کشور نیز رها شده بود.

اجرای اصلاحات اقتصادی به نفع مردم است و باید در این کار اقتصادی بزرگ دولت نقش‌آفرین باشیم.

رئیس‌جمهور قول داده است تا با اصلاحات اقتصادی، عدالت محقق شود و اگر این مهم اجرا نمی‌شد سال‌ها با سرگردانی اقتصادی، گله‌مندی مردم و ناتوانی دولت‌ها مواجه بودیم.


بیشتر بخوانید


دولت‌های سابق جسارت این اقدام را نداشت و دولت سیزدهم در همین ابتدای کار با اقدامی جسورانه این مهم را انجام داد که البته طبیعی است این کار بزرگ یک جراحی اقتصادی و با مشکلاتی همراه است که به صبر، بصیرت، مقاومت و کمک مردم نیاز دارد.

باید مدت کمی مشکلات را تحمل کنیم تا اقتصاد مدیریت و اصلاحات اقتصادی انجام شود.

مردم اهل بصیرت، فهم و درک هستند، اما عده‌ای اطلاعات کافی از جزئیات این مسئله ندارند و فواید و چشم‌انداز مساله باید به آن‌ها اطلاع‌رسانی شود.

هم‌اینک جریان‌هایی سیاسی وجود دارد که می‌خواهند از این اقدام به نفع خود سوءاستفاده کنند و سال‌ها برای اصلاحات کاری نکردند و اکنون در فضای مجازی مردم را تحریک می‌کنند و مشکلات و درد امروز ناشی از بی‌تدبیری آن‌ها در گذشته است.

جریان‌های معاند بیرون از ایران نیز همواره به‌دنبال ایجاد فضایی برای ضربه زدن به کشور هستند.

تبیین و بیان کردن فتنه‌های دشمنان و تلاش برای خنثی کردن این اقدامات دشمن از مهمترین وظایف همگان در روزگار کنونی به‌شمار می‌رود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به سالروز تصویب قانون کاپیتولاسیون در رژیم پهلوی با هدف مصونیت آمریکایی‌ها گفت: این قانون تحقیر ملت ایران بود و یکی از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی کوتاه کردن دست مستکبران از این کشور و لغو قانون کاپیتولاسیون است.

پیروزی انقلاب اسلامی برای مردم ایران عزت و اقتدار را به‌همراه داشت و امروز ملت ما الگویی برای مظلومان و ستم‌دیدگان عالم تبدیل شده است و باید برای انقلاب اسلامی ارزش قائل باشیم و خود را مدیون و بدهکار این انقلاب بدانیم.

۲۵ اردیبهشت ماه به‌عنوان روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و روز زبان فارسی نامگذاری شده و کشور‌های استکباری ضربه‌های زیادی به زبان و فرهنگ فارسی زدند، اما امروز برای پاس‌داشت زبان فارسی یک خیزش مهم و بزرگ رخ داده است.

خانواده امروز با انواع آسیب‌ها مواجه است و باید مراقب باشیم فرهنگ بیگانه و مبتذل آسیبی به خانواده‌های ما وارد نکند.

چهارمحال و بختیاری از برکت‌های سفر آتی دولت سیزدهم در آینده‌ای نزدیک بهره‌مند می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار