ستاره مصری تیم فوتبال لیورپول برای مادریدی‌ها خط و نشان کشید.

محمد صلاح بازیکن مصری لیورپول که یک بار سال ۲۰۱۸ در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید به میدان رفت و مغلوب شد این بار در پایان ماه می‌به دنبال انتقام است.
او گفت از رویارویی مجدد با آن‌ها در فینال بسیار هیجان زده است و تیمش می‌خواهد این بار عملکرد خوبی داشته باشد. مهاجم لیورپول اعتماد به نفس بالایی دارد و مدعی شده است که در پست خود بهترین بازیکن جهان است.

صلاح در مصاحبه‌ای با BeIN Sports گفت: "من به چیز‌هایی که گفته می‌شود گوش نمی‌دهم، اما همیشه سعی می‌کنم بازی خود را بهبود بخشم، چیز‌های جدید را امتحان کنم و موثر باشم. اگر من را با بازیکنانی که در همین پست بازی می‌کنند، مقایسه کنید من بهترین هستم و اعداد و ارقام این را ثابت می‌کنند. منظورم فقط در تیم خودم نیست، بلکه در کل می‌گویم.

این مهاجم در ادامه، بازی فینال ۲۰۱۸ مقابل رئال مادرید را که تیم اسپانیایی با نتیجه ۳-۱ پیروز شد، بررسی کرد.

او گفت: آخرین فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید را طوری به یاد می‌آورم که انگار دیروز بود.

وقتی آخرین بار زمین را ترک کردم، برایم ناراحت کننده بود، اما باید آن را می‌پذیرفتم و ادامه می‌دادم. به همین دلیل است که یک سال بعد قهرمان لیگ قهرمانان شدیم.

من از رویارویی مجدد با آن‌ها در فینال بسیار هیجان زده هستم. ما می‌خواهیم این بار عملکرد خوبی داشته باشیم.

لیورپول جام اتحادیه را فتح کرده و به فینال جام حذفی نیز رسیده است اما در لیگ برتر با سه امتیاز از منچسترسیتی عقب افتاده است. صلاح با اشاره به این موضوع ابراز امیدواری کرد که به همراه تیمش به چهار گانه دست پیدا کند.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار