معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت: مدیریت نظام‌مند و حاکمیت نگرش علمی از الزامات تحقق اشتغالزایی و تولید است که باید از توان استعداد‌های درخشان و جوانان نخبه به کار گرفته شود.

محمد فرخ زاده معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس در مراسم تجلی همدلی لارستان بزرگ که با حضور مقامات عالی رتبه کشوری و استانی، مسئولان شهرستان، روحانیت شیعه و اهل سنت و حضور پر شور مردم فرهیخته شهرستان برگزار شد، با یادآوری اینکه خطه لارستان از لحاظ سرزمینی و مردمانش در بسیاری از جهات مدال افتخاری برای استان فارس تلقی شده و دست توانایی در حفظ و صیانت از میراث معنوی و فرهنگی کشور داشته و دارد.

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس بر لزوم توجه ویژه به الگوی سبک زندگی اسلامی ایرانی پیشرفت، مبتنی بر اجرایی کردن تمدن نوین اسلامی تاکید کرد.

او گفت: ارتقا و پیشرفت کشور و رسیدن به تمدن نوین اسلامی که غایت سبک زندگی ایرانی اسلامی است را می‌توان با فرهنگ‌سازی، آموزش، برنامه‌ریزی هدفمند، وحدت و یکپارچگی به دست آورد.

فرخ زاده با تاکید بر راهبردی بودن حفظ اتحاد، انسجام و وحدت در کلام، تفکر و عمل گفت: لازمه نامگذاری حداقل ده سال اخیر در حوزه فرهنگ، اقتصاد و معیشت مردم توجه به اشتغال آفرینی و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها سخت افزاری و نرم افزاری و خصوصا بهره گیری از نیرو‌های جوان است.

فرخ زاده با تاکید بر توجه بر استفاده از ظرفیت‌های اقتصاد گردشگری و اخذ تصمیمات ممتاز در رفع موانع موجود گفت: هر مدیر، مسئول، نخبه، مقاله اجتماعی و... خلاف جهت منافع مردم و استفاده از ظرفیت‌ها و رونق اقتصاد معیشتی گام بردارد، غیر خودی است و باید همگان نسبت به رفتار او واکنش نشان دهند.

او گفت: مساجد زیبا و اعتقادات ارزشمند مردم این خطه گامی موثر در اجرای اقدامات دین باور و انسان محور است کما اینکه اقدامات ارزشمند خیرین منطقه لارستان همیشه زبانزد‌ها بوده و هست.

فرخ‌زاده گفت: مدیریت نظام‌مند و حاکمیت نگرش علمی از الزامات تحقق اشتغالزایی و تولید است که باید از توان استعداد‌های درخشان و جوانان نخبه به کار گرفته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار