استاندار چهارمحال و بختیاری از کلنگ زنی ایستگاه راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد در آینده نزدیک خبر داد.

آقای حیدری در دیدار با آقای فخاری معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان ملی زمین و مسکن و آقای کدخدازاده مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور گفت: پروژه راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد از جمله پروژه‌های اولویت‌دار حوزه زیرساختی در چهارمحال و بختیاری است.

ایستگاه راه‌آهن در شهرکرد به‌زودی کلنگ‌زنی می‌شود که با تکمیل این پروژه دسترسی به بنادر از فلات مرکزی کوتاه‌تر می‌شود.


بیشتر بخوانید


محور لردگان به ایذه، جاده فرخشهر به شلمزار به شهرکرد به کارون چهار، باند دوم محور فارسان به باباحیدر به کوهرنگ، جاده شهرکرد به صمصامی به بازفت به اندیکا به مسجد سلیمان، جاده شهرکرد به بن به داران، شهرکرد به سامان به تیران به نجف‌آباد، تونل گورمیزه به محور سامان به قراقوش به اصفهان و چهارخطه سودجان به سورشجان از پروژه‌های مهم در استان است که برای تکمیل آن‌ها در سفر ریاست جمهوری به استان اعتبار پیش‌بینی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
یقینا اتصال شهرکرد به بنادر جنوب و اتصال کارخانجات مادر و بزرگ ملی همچون ذوب آهن اصفهان و فولاد مبارکه و فولاد سفید دشت به بنادر جنوب به نفع دو استان همسایه هم خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
اتصال ریلی مرکز استان به بنادر جنوب را بدون توجه به راه آهن مبارکه ،سفید دشت پیگیری و کلنگ زنی و اجرا کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۱۰:۳۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
پروژه راه آهن چهارمحال و بختیاری به کوتاه شدن مسیر بنادر جنوب به مرکز کشور و مستقیما بر روی چهار استان جنوبی و مرکزی کشور همچون یزد و اصفهان و خوزستان و چهارمحال و بختیاری نقش فراوانی دارد و مردم این چهار استان از این مسیر ریلی بهره مند خواهند شد.
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۰:۱۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
جاده های ترانزیتی استان مسیر بنادر جنوبی را به مرکز و پایتخت کشور مان را بسیار کوتاه خواهند کرد و در وقت و عمر مسافران و ایمنی مردم کشورمان هم تاثیر خواهند داشت.
به امید آنکه استان چهارمحال و بختیاری نقش خود را در ترانزیت و تجارت کشور و نقش خود را در کوتاه کردن و ایمن کردن مسیر تجاری و ترانزیتی بنادر به مرکز و پایتخت کشور به خوبی و با کمک مسولان و مدیران ارشد استانی و کشوری و نمایندگان و همکاری مردم به خوبی ایفا کند و حتما رشد و پیشرفت جای جای کشورمان بر رشد شتابان کشورمان ایران عزیز هم مستقیما تاثیر خواهند گذاشت.
آخرین اخبار