سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در دومین روز خود با حاشیه‌هایی همراه بود.

سی و دومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب در روز دوم حاشیه‌هایی داشت از جمله آن‌ها می‌توان به تبلیغات ادامه تحصیل در رشته‌های دندانپزشکی، پزشکی و داروسازی در کشور‌های کانادا، آلمان و روسیه بودیم.

در بخشی دیگر از این دوره نمایشگاه کتاب، با فروش اسباب بازی رو به رو شدیم. کتابخانه سیار نشر پرتقال هم در بخش دیگری از نمایشگاه دیده می‌شد.

در روز دوم هم مانند روز اول اسامی برخی غرفه‌ها روی آن درج شده و برخی دیگر اسامی غرفه روی آن درج نشده است.

جمعیت حاضر در پنجشنبه این دوره نسبت به دوره قبل کاهش یافته است. مدیر مسئول انتشارات ایجاز دلیل این امر را گرانی کتاب و توان پایین خرید کتاب عنوان کرد.

بنا به گفته نیما معماریان، مدیر مسئول انتشارات شالگردن مشکل کارتخوان‌ها و اینترنت در دومین روز نمایشگاه برطرف شد.

در این میان ناشرانی از نحوه برگزاری سی و سومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ناراضی بودند و می‌گفتند هرچند با مشکلی در زمینه انتقال کتاب هایشان به سی و سومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مواجه نبودند، باربران از آن‌ها برای انتقال کتاب به محل غرفه تا ۲۰۰ هزار تومان می‌گرفت.

محل اطلاع رسانی در بخشی از مصلای تهران نصب شده بود و مخاطبان می‌توانستند با استفاده از آن کتاب‌های مورد نظرشان را جستجو کنند. این مسئله در دوره‌های قبل دیده نمی‌شد.

از اهالی قلم حاضر در روز دوم سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می‌توان به امید صباغ نو، حمیدرضا شکارسری، محمد مهدی سیار و عباس معروفی اشاره کرد.

با گذشت زمان میزان استقبال مردم در دومین روز سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ادامه یافت.

سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا ۳۱ اردیبهشت ماه ادامه دارد. ساعت بازدید از نمایشگاه کتاب تا ۹ شب تمدید شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.