هواداران متعصب ناپولی که از عملکرد تیمشان ناراضی اند برای رفتن سرمربی این تیم دست به اقدامی بی سابقه زدند.

تیم فوتبال ناپولی که تا چند هفته اخیر در کنار تیم‌های اینتر و میلان در کورس قهرمانی در رقابت‌های فصل جاری سری A ایتالیا مشغول رقابت بود با کسب چند نتیجه ناامیدکننده از کورس قهرمانی بازماند.همین موضوع خشم هواداران متعصب این تیم را برانگیخت و آن ها خواستار اخراج لوچانو اسپالتی شدند.

روز چهارشنبه بنری توسط افراد ناشناس نصب شده بود که روی آن به لهجه ناپلی نوشته شده بود: «۱۶-۱۰-۲۱: اسپالتی، ما پاندایت (اشاره به خودروی فیات پاندا) را به تو پس می‌دهیم ... وقتی (از ناپولی) بروی». در چند ساعت اخیر نیز پیام هایی علیه اسپالتی در میدان ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا منتشر شده است.

تاریخ نوشته شده روی بنر همان تاریخی است که خودروی سرمربی ناپولی از مقابل هتل محل اقامتش ربوده شده بود. 

زیر این بنر واژه «سارقان» به عنوان امضا زده شده و آن ها اعلام کردند تا زمانی که این مربی ایتالیایی ناپولی را ترک نکند، خودرویش را به او پس نخواهند داد.

این هواداران متعصب پیش از این تخم‌مرغ‌هایی را به شیشه اتوبوس تیم‌شان کوبیدند و در ادامه هم به نشانه اعتراض یک شانه تخم‌مرغ به  لورنزو اینسینیه دادند تا آن ها را بین هم تیمی‌هایش توزیع کند. لورنزو کاپیتان این تیم است که برای آرام کردن‌هواداران نزدشان رفته بود. 

ناپولی در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل جاری سری A ایتالیا، با ۷۳ امتیاز در رده سوم جدول و پس از میلان ۸۰ امتیازی و اینتر ۷۸ امتیازی ایستاده است. آبی‌پوشان ناپل پیش از این سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کرده‌اند.


بیشتر بخوانید 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار