عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می گوید: اگر قرار است واردات برای خودرو بی کیفیت آزاد شود، باید ممنوع بماند.

آقای علی جدی نماینده مجلس می گوید: کیفیت غیر قابل قبول خودروهای  داخلی از جمله دلایل واردات آن به کشور است و خودرویی که کیفیت تولیدات داخلی را هم ندارد واردات آن منطقی نیست.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: باید خودرویی وارد شود که ایمنی لازم و حداقل ۳ ستاره ایمنی را داشته باشد. از طرف دیگر موضوع قیمت و مصرف سوخت آن  نیز مهم است و باید خودرو افتصادی وارد شود چراکه خودروهای کنونی مصرف سوخت بالایی دارند.

از سال ۹۷ واردات خودرو ممنوع بود و مصوبه ممنوعیت واردات خودرو اردیبشهت امسال به پایان رسید . به گفته آقای فاطمی امین وزیر صمت مصوبه واردات خودرو هفته آینده نهایی می‌شود.

آقای بهادری جهرمی سخنگوی دولت درباره موضوع واردات خودرو گفت: این اقدام به منظور افزایش رقابت پذیری و رفع شائبه انحصار، متناسب سازی قیمت خودرو و جبران کمبود تولید به میزان مورد نیاز بازار، صورت گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Sweden
ناشناس
۲۲:۴۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده.
این عالیجنابان یک مشت حلبی ناامن به ملت میفروشند حالا ازامنیت بنزو ب ام ایراد میگیرند. باید ماشین های تا ده سال مدل وارد شود که همه عموم توان خرید داشته باشند نه فقط قشر مفسد ذالو دلال و ثروتمند.
Iran (Islamic Republic of)
جاسم
۲۲:۰۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
یعنی این خودروهای داخلی که مجوز دولت و موسسه استاندارد و ناجا و نظارت مجلس و مرکز حمایت از مصرف کننده و شوراری رقابت رو داره یک ستاره هم داره
که وارداتی ها باید سه ستاره باشه ؟
سنگ اندازی طرفداران مافیا یکی یکی رو میشه !
آخرین اخبار