سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان گفت: برگزیدگان مهرواره استانی بسم الله نویسی امروز به مناسبت سالروز سفر مقام معظم رهبری به کردستان معرفی شدند.

حمیدرضا گوهری گفت: مهرواره استانی بسم الله نویسی به مناسبت ماه مبارک رمضان در مراکز فرهنگی هنری کانون استان به اجرا در آمد که داوری و اعلام نتایج آن امروز همزمان با سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان (۲۲ اردیبهشت) صورت گرفت.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان گفت: ۵۳ اثر از مراکز استان به دبیرخانه مهرواره ارسال شد که ۱۱ اثر در گروه‌های سنی مختلف به عنوان برگزیده انتخاب و با هدایا و لوح تقدیر‌هایی از آن‌ها تقدیر به عمل می‌آید.

او می گوید: بابک حسین پور و سیده هوناز حسینی از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ سقز، ندا ملایی، کیمیا عنایتی و آراد حیدری از مجتمع فرهنگی هنری سنندج، باران یاری و بیریوان ابراهیمی از مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ سنندج، خاطره زارعی از مرکزفر هنگی هنری شماره ۵ سنندج، صدف صداقت از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ بانه، شهروز حسینی از مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ بانه و مانیا شهابی تبار از برگزیدگان این مهرواره هستند.

گوهری گفت: این مهرواره با هدف آشنایی اعضای کانون با مناسبت‌های دینی، تقویت حس زیبایی شناسی و ارتباط فعالیت‌های هنری با مناسبت‌ها برگزار شد.

 این مهرواره استانی خوشنویسی بسم الله نویسی به صورت مجازی برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.