دفاع از ارزش‌های اسلامی با کمک روحانیت

 نماینده ولی فقیه در سپاه خوزستان گفت: نقش روحانیت در دفاع از ارزش‌های اسلامی، شکل‌گیری و استمرار انقلاب بی بدیل است.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار گفت: کنگره چهار هزار شهید روحانی دفاع مقدس یادآور مجاهدت‌ها و رشادت‌های روحانیون غیور این مرز و بوم برای دفاع از میهن اسلامی است که در چهارم خرداد‌ماه در استان قم برگزار می‌شود.

به گفته او برای برگزاری هرچه بهتر این کنگره بزرگ نیازمند پیش مقدماتی است که به همین جهت کنگره‌ای با همین عنوان روز شنبه در سپاه ولیعصر خوزستان برگزار می‌شود تا تمامی هماهنگی‌های نهایی برای حضور در این مراسم مورد بررسی قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر (عج) خوزستان می‌گوید: در استان‌های مختلف نیز این پیش‌مقدمه کنگره شهدای روحانی برگزار می‌شود که در حاشیه آن در برخی استان‌ها در کنار آن تجلیل از آزادگان، تجلیل از شهدای مدافع حرم و جانبازان بالای ۵۰ درصد در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته او در استان خوزستان همایش تجلیل از فرماندهان هشت سال دفاع‌مقدس روز شنبه برگزار می‌شود که به نوعی پیش‌مقدمه کنگره نیز با حضور تعدادی از فرماندهان روحانی سراسر کشور به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام والمسلمین رستگار گفت: تجلیل از فرماندهان روحانی دوران دفاع مقدس در خوزستان نیز از برنامه‌های اصلی این پیش کنگره است.

این مقام مسئولمی گوید: برجسته کردن نقش روحانیت در دوران دفاع مقدس از اهداف اصلی این کنگره است چرا که نقش روحانیت در این دوران یکی از سوالات مهم در ذهن نسل‌های جوان است و این وظیفه ما است که این نقش و جایگاه را برای جوانان بازگو کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: روحانیت در ابتدای جنگ تحمیلی در صحنه حضور داشت و اکنون نیز در روز‌های سخت شاهد حضور جامعه روحانیت در خط‌مقدم مقابله با بحران‌ها هستیم.

 روحانیت در تمامی صحنه‌ها چه در شکل‌گیری و چه در استمرار انقلاب اسلامی پیشتاز بوده و در خوزستان و دفاع از حرم اهل بیت (ع) نیز ۶ شهید روحانی را تقدیم انقلاب و اسلام کردیم.

حجت الاسلام والمسلمین رستگار گفت: چهار هزار شهید روحانی نیز بیش از هفت برابر سایر اصناف است که این نشان دهنده نقش برجسته روحانیت در دفاع از این میهن اسلامی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.