در نشست مشترک مدیران عامل جمعیت هلال احمر خوزستان و شرکت ملی حفاری ایران، تقویت همکاری‌های آموزشی و استفاده از ظرفیت‌های دو مجموعه مورد تاکید قرار گرفت.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران ضمن گرامیداشت هفته هلال احمر و تجلیل از خدمات ارزشمند انسانی این جمعیت، گفت: این سازمان به موازات وظایف ذاتی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نیز حضوری فعال دارد و در مواقع لزوم و بروز حوادث غیر مترقبه در کنار دستگاه‌های اجرایی و امدادی امکانات خود اعم از منابع انسانی و تجهیزات را در جهت خدمات رسانی به مردم به کارگیری می‌کند.

گلپایگانی می گوید: هلال احمر می‌تواند در موضوعات آموزش و خدمات امدادی خاصه در بخش امداد هوایی با این شرکت همکاری و در مقابل شرکت ملی حفاری نیز در شرایط ضروری در قالب مسئولیت‌های اجتماعی با جمعیت هلال احمر همیاری نماید.

وحید شعبانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان به تشریح وظایف و مسئولیت‌های این نهاد مردمی خاصه در بحث امداد و نجات در شرایط اضطراری مانند سیل، زمین لرزه پرداخت و از توسعه همکاری با شرکت ملی حفاری ایران استقبال کرد.

او پیشنهاد کرد: به منظور تقویت همکاری ها‌ی فیمابین نسبت به امضاء تفاهمنامه مشترک اقدام شود که قرار شد کارشناسان مربوط در هلال احمر و مدیریت منابع انسانی و خدمات پزشکی ومدیریت HSE شرکت ملی حفاری ایران در خصوص تنظیم متن این سند همکاری مبادرت و در خرداد ماه سال جاری میان دو مجموعه مبادله گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.