شیراز، میزبان جشنواره جهانی کارتون «سهم من از مالیات»

جشنواره بین المللی کارتون «سهم من از مالیات» در شیراز برگزار می شود.

فاطمه حسینی دبیر جشنواره و مدیر روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان فارس گفت: جشنواره یاد شده با هدف ترویج و توسعه فرهنگ مالیات در جامعه، تیرماه امسال و همزمان با هفته «مالیات» برگزار می¬شود.

او گفت: جشنواره «سهم من از مالیات» سال گذشته به شکل ملی در کشور برگزار شد و امسال در گستره جهانی، اداره کل امور مالیاتی فارس دبیرخانه این رویداد را بر عهده خواهد شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان فارس پیرامون فراخوان جشنواره بین-المللی کارتون «سهم من از مالیات» گفت: کارتونیست‌های ایران و جهان می‌توانند آثار خود را با موضوعات مالیات و مردم، فرهنگ مالیات، مالیات و عدالت، مالیات و اقتصاد، مالیات و تولید، مالیات و کارآفرینی، مالیات و شفافیت، مالیات و توسعه، مالیات و شهر من، فرار مالیاتی؛ تأثیر مالیات در کاهش فقر و شکاف طبقاتی حداکثر تا تاریخ ۲۵ خردادماه به ایمیل shiraztax۲۰۲۲@gmail.com ارسال کنند.

دبیر جشنواره بین المللی کارتون «سهم من از مالیات» گفت: محدودیت سنی برای شرکت در جشنواره وجود ندارد و کارتونیست‌ها می‌توانید آثار رنگی یا سیاه و سفید خود را در اندازه A۳ به ایمیل دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

حسینی گفت: داوری جشنواره برعهده گروهی از کارتونیست¬های برجسته ایران و جهان است و نتایج جشنواره ۲۳ تیرماه همزمان با هفته «مالیات» اعلام خواهد شد.

به گفته او، به صاحبان ۵ اثر برتر جشنواره، جایزه ویژه و لوح یادبود و همچنین به کارتونیست‌های فینالیست لوح تقدیر و همه شرکت کنندگان، گواهی شرکت اهدا خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار