باراز و اصناف به صورت روزانه رصد می شوند

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان از شناسایی چند انبار احتکار کالا در استان خبر داد.

حسین فضلی   گفت: بازرسان ما به صورت روزانه وضعیت بازار و عرضه اقلام در فروشگاه‌ها را رصد می‌کنند.

او گفت: از یک‌ماه گذشته، هماهنگی‌های لازم با شرکت روغن خزل نگین نهاوند به عنوان شرکت داخلی استانی، انجام شده است و بخش عمده‌ای از روغن مورد نیاز استان از طریق این شرکت تامین می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون یک هزار و ۲۰۰ تن روغن توسط این شرکت داخلی تامین شده، تصریح کرد: ۸۰۰ تن از روغن‌ها در بازار عرضه شده و مابقی هم در حال توزیع است.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت:یک هزار و ۷۰۰ تن هم سهمیه کشوری به استان ما تخصیص یافته که  اگر تقاضای کاذب از بین برود مشکل و کمبودی نخواهیم داشت.

فضلی با گلایه از اینکه بعضی از مردم تا صحبت از کمبود کالایی می‌شود، شروع به خرید بیش از نیاز و احتکار خانگی می‌کنند، گفت: همین تقاضای کاذب سبب ایجاد کمبود می‌شود.

او گفت:  رسانه‌ها و صدا و سیما به کمک ما بیایند تا بتوانیم مردم را اقناع کنیم.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت: افزایش قیمت کالا‌هایی مانند آرد و ماکارونی، در راستای کارآمد سازی یارانه‌ها انجام شده که بدون شک نتیجه نهایی آن به نفع مردم است.

فضلی گفت: شکر بسته‌بندی و سهمیه‌ای در همه فروشگاه‌ها توزیع شده و موجود است.

او گفت: از بهمن ماه سال گذشته حدود ۱۱ هزار تن شکر در سطح استان توزیع شده و از این پس هم این فرایند ادامه دارد.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت: در حال حاضر کارخانجات در حال بسته بندی شکر بوده مرتب حواله می‌دهیم و شکر مورد نیاز وارد و توزیع می‌شود.

منبع: تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.