رئیس سازمان نظام پرستاری استان زنجان گفت: ۵۲۱ اثر به دبیرخانه جشنواره فرشته رحمت ارسال شده است.

 اسکندری ظهر امروز چهارشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره فرشته رحمت در استان زنجان گفت: کادر درمان طی ۲ سال شیوع کرونا سختی و مشقت‌های زیادی را در راستای خدمات رسانی مطلوب به جامعه هدف متحمل شدند.

او می گوید: همکاری‌های بین بخشی به ویژه دانشگاه علوم پزشکی استان در پیشبرد برنامه‌های این جشنواره نقش بسیار اثر گذاری داشت.

رئیس سازمان نظام پرستاری استان زنجان گفت: این اقدام کار بزرگی بود که تقدیر از خدمات بی شائبه آن ها در دوران کرونا بوده است.

او می گوید: این جشنواره با همکاری بین بخشی به ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان انجام شد.

اسکندری گفت: طی برگزاری جلسات مختلفی عنوان «فرشته رحمت» برای این جشنواره انتخاب شد که بر اساس فرامین رهبری در سال ۹۹، این عنوان نهایی شد.

رئیس سازمان نظام پرستاری استان زنجان می گوید: مقرر بود این جشنواره صرفاً استانی برگزار شود، ولی به دلیل گستره این رخداد، نسبت به اطلاع رسانی آن در حوزه فضای مجازی، سازمان نظام پرستاری و علوم پزشکی در کشور نیز مبادرت شد.

به گفته اسکندری ۵۲۱ اثر به دبیرخانه جشنواره فرشته رحمت در استان زنجان ارسال شده که از این تعداد ۴۶۰ مورد آن عکس، ۲۳ مورد فیلم کوتاه سه دقیقه‌ای و ۳۸ اثر نیز دلنوشته بوده است.

رئیس سازمان نظام پرستاری استان زنجان گفت: آثار ارسالی زیر نظر داوران متبحر داوری و در نهایت ۲۰ اثر انتخاب شد و جوایز نفر اول به مبلغ ۳۰ میلیون، رتبه دوم ۲۰ میلیون ریال و نفر سوم ۱۰ میلیون ریال تعیین شده که به برگزیدگان اعطاء می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.