تلاش برای تسهیل مراودات اقتصادی استان مرکزی با کشور‌های خارجی

رئیس اتاق بازرگانی استان مرکزی گفت: قصد داریم مراودات اقتصادی استان مرکزی با کشور‌های خارجی را تسهیل کنیم.

ناصر بیکی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی در مورد سفر دو روزه هیئت مدیران اقتصادی وزارت امور خارجه به استان مرکزی مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

یک هیات ۲۶ نفره از مدیران اقتصادی وزارت امور خارجه به دعوت اتاق بازرگانی استان مرکزی مهمان اراک هستند و هدف اتاق بازرگانی از دعوت این هیئت این است که مراودات اقتصادی فعالین استان مرکزی را با کشور‌های محل ماموریت مدیران و کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه تسهیل کنیم.

اعضای این هیئت اعزامی به ۲۶ کشور مختلف جهان هستند که در بدو ماموریت به استان مرکزی دعوت کردیم تا از پتانسیل و ظرفیت‌های کاری و اقتصادی استان اطلاعاتی را تقدیم کنیم و امیدواریم در این سفر ۴۸ ساعته با دست پر، پیام‌های اقتصادی خوبی را به محل‌های مأموریتشان ببرند

در این سفر دو روزه مدیران اقتصادی وزارت امور خارجه از شرکت‌های بزرگ استان مرکزی از جمله پتروشیمی شازند، ماشین سازی اراک و کارخانجات خمین و محلات و دلیجان بازدید کردند.

مدیران و کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه در اتاق بازرگانی استان مرکزی با فعالان اقتصادی منطقه نشستی را داشتند و تعاملات خوبی ازنظر اطلاعات بین طرفین برقرار شد و امیدواریم این تعاملات ادامه داشته باشد و باعث رونق صادرات تولیدات استان مرکزی به کشور‌های سراسر جهان باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.