پویش به حرمت علی می‌بخشم منجر به آزادی ۳ محکوم جرائم غیر عمد از زندان در اهواز شد.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: با تلاش و کوشش قاضی و اعضای شعبه سوم اجرای احکام شورای حل اختلاف اهواز نسبت به آزادی محکومان جرائم مالی و غیر عمد در راستای پویش به حرمت علی می‌بخشم اقدامات بسیار خوبی انجام دادند که در فروردین ماه امسال با برگزاری جلسات متعددی با مالبختگان، خوشبختانه تعدادی از آنان به حرمت امام علی (ع)، با دریافت مبالغ کمتر از طلب خود، ۳ نفر از محکومین را مورد عفو و بخشش قرار دادند و این محکومین از زندان آزاد شدند.

علیرضا باوی می گوید: ستاد صبر جهت ترویج و گسترش فرهنگ بسیار ارزشمند صلح و سازش در جامعه و فراهم کردن زمینه صلح و سازش در دعاوی و پرونده‌های قضایی مهم و با توجه به سیاست‌ها و اهداف سند تحول قضایی پویش به حرمت علی می‌بخشم راه اندازی کرد.

  به گفته او در همین راستا ستاد صبر با استفاده از ظرفیت این پویش اقدام به تهیه و نصب بنر‌های پیرامون پویش به حرمت علی می‌بخشم نمود که موجب ترغیب افراد زیادی به عفو و بخشش در پرونده‌های دعاوی و اختلافات گردید.

از مهمترین و با ارزش‌ترین فعالیت شورای حل اختلاف و ستاد مردمی صبر حل و فصل دعاوی و اختلافات مردم بصورت مسالمت آمیز و ایجاد صلح و سازش است که این امر باعث می‌شود هم در کاهش ورودی پرونده و هم راهکار بسیار مناسبی برای قضاء زدایی در نظام قضایی کشور باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.