وزیر ارتباطات فیلمی از پرتاب ماهواره بومی نور ۲ با ماهواره بر ایرانی قاصد و تصاویر دریافتی از این ماهواره را منتشر کرد.

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار فیلمی از پرتاب ماهواره بومی نور ۲ با ماهواره بر ایرانی قاصد، گفت: افتخار می‌کنیم که جزء ۱۰ کشوری هسیتم که امکان ساخت ماهواره و پرتاب آن با ماهواره بر بومی را داریم.

وی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از عزم دولت سیزدهم برای حمایت و شتاب بخشی به توسعه صنعت فضایی کشور خبر داد.

 

 

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
الحمدالله.. . رب العالمین
به تمامیت سرزمینم ایران تبریک عرض میکنم خداروشکر که بسیار زود بزرگ شدیم و پرسرعت با اتکاء به ارزشهای دینیمان فضا را بعنوان دست آوردی صددرصد بومی و صددرصد متکی به داشته ها و اندوخته ها ی مبتنی بر حفظ تمامیت ارضی و ارزشی آغاز کردی مسیر تسخیر فضای لایتناهی را.
رهبرم مبارک است این دست آورد عظیم و سترگ فرزندان غرور و غیرت ایران و راهیان آزاده گی و بالیدن در اسارت و پیشرفتن در سنگلاخها اهریمنی ایادی و مزدوران ناخلف شیطان رجیم و ابلیسگهای کاسه بیش بدبخت و مسخ خرک رجالی.
خداوندا و ای قادر متعال برسان منجی عالم بشریت . کشتی نجات آخرالزمانیمان عج تا ملاحت و شیرینی از پیروزیهای بسیار بزرگ و کلان را بر کام مشترکمان بچشیم و بچشانیم در آستانه ورود به دروازه های فاتحانه و مومنانه اتحاد مبارک جماهیر اسلامی و احتزاز پرچم لااله الا الله بر بام جهان بدستان پرتوان یگانه منجی خاتم الامامت حضرت مهدی روحی ارواحنا امیدم الفدا انشاء ا.. . .
این بزرگی را مدیون نیروهای مومن . صادق و ولایت مدار نیروهای مسلح بویژه سپاه همیشه قهرمان پاسداران انقلاب اسلامی به زعامت و فرماندهی اندیشمند. علامه ی دهر و فرزند شایسته و برومند امام راحلمان حضرت روح الله الموسوی الخمینی (ره) امام تنهایمان و برکت الهی به نظام مقدس . پیشوای آزادگان و جانبازان و علمدار کربلای عاشقی و دلداده گی به ربنای عشق و شهادت.
آمعین. سایه ی مقام معظم رهبری و ولایت مطلقه فقیه بر سرمان مستدام باد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
ایران قدرت مند داریم برای ابرقدرت شدنت لحظه شماری میکنیم خدا کنه بتئنیم این چند سال وحشتناک اقتصادی رو تحمل کنیم چند سالی که درد و رنج فراوانی خواهد داشت بچه های هوافضا دمتون گرم خدا قوت و جانم به فدای تک تکتون انگلیس و فرانسه و امریکا دیگه هیچ غلطی نمیتونن بکنن تمام نقشه هاشون نقش برآب شد و دارن اخرین دست و پاهاشونو میزنن
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۰۷:۳۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
کاش یه دوربین به بدنه ماهوار نصب کنند تا لحظه استقرار ان را هم نشون بدهد
United States of America
ناشناس
۲۲:۱۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
حالا از ماهواره روسیه گرفتن گفتن مال خودشونه.مگه من و شما اونجا بودیم که ببینیم از کدوم ماهواره، ای عکسا گرفته شده.اگه رفته باشه تو مدارم ای ماهواره ای که ساختن.