معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان از رشد ۵۶ درصدی مشارکت مردم در طرح اکرام ایتام و محسنین در ماه رمضان امسال نسبت به سال گذشته خبر داد.

حمیدرضا طاهری گفت: در حال حاضر ۲۶ هزار و ۸۶۰ فرزند یتیم و نیازمند تحت پوشش کمیته امداد اصفهان از حمایت حامیان برخوردار هستند.

او از رشد ۵۶ درصدی مشارکت مردمی در طرح اکرام ایتام و محسنین نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: مردم نیکوکار استان اصفهان در ایام ماه مبارک رمضان به ویژه شب‌های قدر با حضور در پایگاه‌های جذب حامی، حمایت از ایتام و محسنین را به عنوان فرزندان معنوی خود پذیرفتند.

طاهری به پرداخت ۱۵ میلیارد تومان از سوی حامیان به حساب فرزندان در ماه رمضان امسال، خبردادوگفت: در این ماه ۱۳ هزار و ۷۰ نیکوکار در طرح اکرام ایتام و محسنین، حمایت از این فرزندان را به عهده گرفتند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان با دعوت از نیکوکاران برای ثبت‌نام در طرح اکرام، می‌گوید خیران و نیکوکاران می‌توانند در طول سال با ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۳۱ همچنین مراجعه به سایت ekram.emdad.ir با انتخاب فرزندان یتیم و نیازمند با پرداخت وجوه نقدی مستقیم به حساب آن‌ها در این طرح شرکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار