دو و میدانی کاران جوان استان با ۷ نشان رنگارنگ بر جایگاه سوم رقابت‌های قهرمانی کشور ایستادند.

در بخش تیمی این رقابت‌ها گلستان با ۳ نشان طلا ۳ نقره و ۳ برنز، تهران با ۳ طلا ۳ نقره و ۲ برنز و همدان با ۳ طلا ۳ نقره و یک برنز در رده‌های اول تا سوم ایستادند.
در بخش انفرادی هم پوریا اسحاقی نژاد در ماده ۳ هزار متر با رکورد ۸:۵۴ و در ۵ هزار متر با رکورد خوب ۱۵:۳۰ موفق به کسب ۲ نشان طلا شد.

در ۱۰ کیلومتر پیاده روی امیر حسین اسدی منش با رکورد ۵۱:۱۸ و محمدحسن الست دونده نوجوان استان با رکورد ۵۳:۲۴ قهرمان و نایب قهرمان شدند. مهدی لقمانی ادهم در ۸۰۰ متر با رکورد ۱:۵۵ و در ۱۵۰۰ متر با رکورد ۴:۰۸ به دو نشان نقره دست یافت. محمدرضا جهانی پرتابگر نهاوندی هم با پرتاب ۴۵ متری نشان برنز پرتاب دیسک را کسب کرد. محمدپارسا فامیل بابایی دونده نوجوان استان هم با وجود باد مخالف در ۱۰۰ متر با رکورد ۱۱:۲۰ و در ۲۰۰ متر با رکورد ۲۲:۵۴ در جایگاه خوب چهارم قرار گرفت و رکورد شخصی خود را در ۲۰۰ متر ۲۶ صدم ثانیه بهبود بخشید.

تیم ۴ در ۴۰۰ متر امدادی استان هم با ترکیب فامیل بابایی، الست، لقمانی و اسحاقی با رکورد ۳:۳۲ در گروه خود اول شد، اما در مجموع با بدشانشی و با اینکه هر ۴ نفر در روز دوم مسابقه داشتند در رده چهارم قرار گرفت.. در بخش انفرادی این رقابت‌ها «پوریا اسحاقی نژاد» ۲ نشان طلا در مواد ۳ هزار متر و ۵ هزار متر از آن خود کرد. همچنین «مهدی لقمانی ادهم» ۲ نشان نقره در ۸۰۰ متر و ۱۵۰۰ متر به دست آورد.

امیر حسین اسدی منش نشان طلا و محمدحسن الست نشان نقره ۱۰ کیلومتر پیاده روی و «محمدرضا جهانی» پرتابگر نهاوندی نشان برنز پرتاب دیسک را برای استان به ارمغان آوردند. «محمدپارسا فامیل بابایی» هم در ۱۰۰ متر و ۲۰۰ متر و تیم ۴ در ۴۰۰ متر امدادی استان هم به مقام چهارم دست یافتند.

این رقابت‌ها با شرکت ۲۰۰ دوومیدانی کار در اراک برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار