معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امدادزنجان گفت:پارسال۱۱میلیارد و ۷۳۵میلیون تومان به منظور ارائه خدمات به مددجویان تحت حمایت این نهادهزینه شد.

حسینی گفت: پارسال بیش از ۱۱ میلیارد و ۷۳۵ میلیون تومان به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ۱۷ هزار و ۹۸۷ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از محل اعتبارات و منابع این نهاد و هم افزایی آن با کمک‌های مردمی هزینه شده است.

او می گوید: واریز حق بیمه زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال، پرداخت کمک هزینه‌های درمانی در قالب بیمه مکمل، کمک هزینه نگهداری سالمندان در منزل، تأمین تجهیزات درمانی مورد نیاز مددجویان و بیماران خاص و صعب العلاج تحت حمایت، کمک به بهبود تغذیه کودکان زیر پنج سال و مادران باردار و شیرده و کمک به ارتقاء شاخص‌های بهداشتی جامعه هدف از مهمترین خدمات کمیته امداد در این بخش در سال گذشته بوده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان زنجان توجه به رفع نیاز‌های بهداشتی و درمانی در کنار سایر خدمات اثرگذار این نهاد در حوزه توانمندسازی را از برنامه‌های مهم کاری کمیته امداد استان زنجان عنوان و تصریح کرد: تلاش می‌کنیم نیاز‌های بهداشتی و درمانی مددجویان تحت حمایت در سایه بهره گیری از مشارکت خیران، مؤسسات ونهاد‌های خیریه فعال در حوزه درمان و مراکز نیکوکاری در کمترین زمان و بهترین شکل مرتفع شود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.