فرماندار شهرستان سیروان با اشاره به اینکه احداث تصفیه خانه فاضلاب از نیاز‌های اساسی این شهرستان است، گفت: اجرای کامل طرح فاضلاب شهری از نیاز‌های ضروری مردم این شهرستان به شمار می‌رود.

به گفته علیرضا رئیسی با ایجاد تصفیه خانه فاضلاب، اثرات مخرب فاضلاب بر محیط زیست جلوگیری خواهد شد و در زیباسازی مبلمان شهری نیز موثر است.

او با بیان اینکه ارتقاء کمی و کیفی مسائل زیست محیطی برای افراد جامعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: ایجاد تصفیه خانه فاضلاب برای شهرستان سیروان ضروری است و انتظار می‌رود که آبفای استان در برنامه‌های امسال خود قرار دهد.

فرماندار سیروان با بیان اینکه ضرورت و حساسیت اجرای طرح تصفیه خانه فاضلاب این شهرستان کاملاً محسوس می‌باشد و حمایت از احداث تصفیه خانه گامی در جهت بهره مندی مردم شهرستان از خدمات آن است، گفت: شهرستان سیروان از لحاظ اصلاح شبکه‌های فرسوده با مشکلات اساسی روبروست که انتظار می‌رود در سال جاری تعداد قابل توجهی از این روستا‌ها در دستور کار فرار گیرد.

او  با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد شبکه‌های آبرسانی روستایی در شهرستان سیروان فرسوده هستند و نیاز به تعمیرات اساسی دارند، می گوید: آبرسانی به بسیاری از مناطق روستایی این شهرستان مربوط به چند سال گذشته است و امروزه جوابگوی نیاز‌های ضروری مردم نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.